Bab 2

561 17 0
                                    

hi guys author bagi warning,part ni ada part 🔞ya,take note!

Mama dan papa Ariena hanya melebihkan harta dunia dari anaknya sendiri.Itulah yang menyebabkan Ariena berasa sendiri dan kurang kasih sayang dari ibu bapa nya sendiri.

"Boss!! Anak-anak buah king cobra tu dah sampai!" Jerit Kenji.Tiba-tiba bunyi das tembakan pun kedengaran.Aryan segera melepaskan tembakan kearah anak-anak buah geng king cobra dan akhirnya mereka semua pun mati.

"Nanti kau dengan yang lain tanam mayat ni,clearkan tempat ni , jangan bagi satu kesan pun!"Arah Aryan dengan wajah bengisnya.

"Baik boss no problem"balas Kenji.Aryan dan Hayyan pun beredar dari situ.

Aryan dan Hayyan adalah kawan baik dari mereka kecil lagi,ibu bapa mereka sudah meninggal dunia akibat dibunuh. Aryan,suka akan seorangan gadis yang bernama Ariena Sofya manakala Hayyan pula suka terhadap kawan baik Ariena,iaitu Raisya.Hayyan sering mengikuti Aryan semasa Aryan mengekori Ariena dulu, namun lama kelamaan,Hayyan jatuh cinta kepada Raisya kerana sikapnya yang begitu baik hati dan sering memakai pakaian yang amat sopan.

"Hay malam ni jangan lupa bro" kata Aryan."Lupa apa?"...hey lah hayyan ni slow beno.

"Plan kita lah hanat"balas Aryan.Hayyan mengangguk sambil senyum seperti kerang busuk.

Selepas itu,Aryan pun pulang kerumahnya.

Ariena yang sedang meneroka rumah itu serta merta lari kebilik,takut kantoi dengan Aryan.

Aryan masuk kedalam biliknya,dia melihat Ariena tiada didalam bilik.

"Ariena?!!!!" Jerit Aryan."Ariena yang mendengar terus mencari tempat untuk menyorok,seram pula dengar suara garau encik psycho tu.

"Aduh mana aku nak lari ni"getus hati Ariena.Belum sempat Ariena melarikan diri,Aryan telah menemuinya.

"Kau kemana?"soal Aryan dingin."S-saya t-tak pergi mana"balas Ariena terkejut mendengar suara seksiyh milik Aryan.Tiba-tiba Aryan menarik Ariena kedalam biliknya dan menghempas tubuh Ariena keatas katil.Nasib baik lah katil tu kukuh aku rasa kalau katil kayu dah lama arwah.

Tiba-tiba Ariena ternampak Aryan menanggalkan butang bajunya kemeja nya satu persatu."A-aryan awak nak buat a-apa ni?"soal Ariena takut-takut.Aryan smirk.

"Kan aku dah cakap,jangan masuk bilik lain,tapi kau degil,so terimalah balasannya"balas Aryan lalu terus menindih badan Ariena apabila dia perasan yang Ariena ingin melarikan diri.

"A-aryan please , saya tahu saya bersalah tapi jangan buat macamni"ujar Ariena.Aryan lamgsung tidak mengendahkan kata-kata Ariena lalu terus menjilat leher jinjang milik Ariena.Ariena terbuai seketika.Tiba-tiba Aryan memberhentikan perlakuannya.Ariena pun kembali ke realiti.

"Hey Aryan dont touch me!"Jerit Ariena mohon untuk dilepaskan.

"Apa hm?tak boleh sebab kau milik aku seutuhnya malam ni,so lets go!"...Aryan mengoyakkan baju milik Ariena dan terserlah dada putihnya."Wow putihnya!"kata Aryan.

(Sudah wey haahhahah rosak otak kang)

Tepat pukul 12:00 malam,Ariena sudah tidur manakala Aryan sudah bersedia untuk melakukan plannya.Aryan mencapai kunci keretanya lalu terus menuju ke lokasi yang ingin dituju.Begitu juga dengan Hayyan,Kenji dan anak-anak buahnya yang lain juga.

My Encik Psycho [OG]Where stories live. Discover now