Bab 25

183 6 0
                                    

"Benci,benci,benci! Kau memang tak guna Ariena Sofya!" Laung Bella sepuas hati.Kerusi plastik di hadapannya disepak kuat sehingga terpelanting agak jauh.

Dia menarik-narik rambutnya yang berserabai itu.Gambar Aryan dan Ariena sedang bermesra di restoran itu direnung tajam.

"Aku akan pastikan kau mati di tangan aku,Ariena Sofya! And aku akan pastikan Aryan jadi milik aku,hahahahah" Ujar Bella seorang diri sambil tertawa sinis.

"Aku nak kau bagi Aryan pil tu lagi.Aku taknak dia bermesra dengan Ariena tak guna tu!" Arah Bella kepada orang suruhannya.

"Tapi boss,macam mana?" Soal Afiq,iaitu orang suruhannya.

"Aku tak nak tahu semua tu! Aku tak kira,kau memang kena bagi dia pil tu lagi!" Teriak Bella.

Afiq mengangguk laju lalu terus berlari keluar dari bangunan usang itu.

Pil? Ya,Bella telah memberi Aryan pil untuk melupakan isterinya untuk seketika.Pil itu hanya berjalan selama 24jam sahaja.

******

"Sayang,biy nak pergi ofis dah" Ujar Aryan sambil menyarungkan kot berwarna hitam di tubuhnya.

"Okay,take care! Jangan rindu sayang tau! Hahahaha" Balas Ariena sambil tertawa.

"Hahahaha kenapa pula tak boleh rindu sayang? I always miss you.Every time,every moment and every second," Ujar Aryan manis.Dahi isterinya dikucup lembut.

"Awww sweet lah biy ni.Dah lah handsome,sweet pula tu," Puji Ariena kepada suaminya manakala Aryan sudah menayangkan riak wajah bangganya.

Ceh,pantang dipuji sikit dah kembang!

"Biy jaga diri,ya? Mungkin,nanti sayang dah tak boleh tengok biy selalu," Ujar Ariena sambil senyum.

"Hey,why do you say like that,babygirl? " Soal Aryan sambil merangkul pinggang ramping isterinya ke dalam dakapannya.

"Saya cuma cakap je.Tak semua orang akan merasakan kebahagiaan tu untuk selama-lamanya,kan?" Balas Ariena sambil merenung anak mata suaminya.

"Hmm.Dahlah tak payah lah cakap macamtu.Biy tak suka.Sayang kena positive thinking je,okay?" Soal Aryan sambil melagakan hidungnya dengan hidung sang isteri.

Ariena mengangguk perlahan.Aryan meleraikan pelukan lalu dia bercangkung di hadapan perut besar isterinya.

"Baby,jaga mummy dekat rumah elok-elok ya? Jangan nakal-nakal dalam perut mummy nanti kesian mummy sakit," Ujar Aryan sambil mengusap perut isterinya.

"Baiklah daddy,daddy jangan risau lah," Balas Ariena.

Aryan senyum.Tangan dihulur kepada sang isteri dan isterinya segera menyalami tangannya.

Lamborghini Aventador milik Aryan kini sudah hilang dari pandangan mata.Ariena segera naik ke tingkat atas untuk ke bilik mereka.

Tanpa dia sedari,semasa kereta Aryan sudah meluncur keluar dari perkarangan rumah mereka,terdapat sebuah kereta hitam yang sedang mengintip mereka di luar pagar.

"Hahahah,goodbye Ariena Sofya! Your husband will not return to your lap again!" Ujar seseorang sambil tertawa sinis.Dia segera memecut keretanya laju membelah jalan.

****

"Kakti, tell Hayyan to come into my office,"Ujar Aryan dengan mata yang masih fokus dihadapan skrin laptop.

My Encik Psycho [OG]Where stories live. Discover now