Bab 15

235 11 0
                                    

"ok lepasni kita pergi rumah Ariena dulu" kata Aryan.mereka pun memandu kereta menuju ke rumah Ariena pula.Rumah Arwah da daddy Raisya dengan Papa Ariena dekat je.

"Kenji,kau masuk lah dengan hayyan,aku nak check cctv tu" kata Aryan.Hayyan dan Kenji segera mengangguk lalu melakukan tugas mereka.

"Boss,rumah ni kosong lah" kata kenji."haah lh yen,rumah ni kosong,diaorang tkde kat sini"balas Hayyan."ok cctv ni mengatakan kereta Raisya kini berada di parking hotel arwah papa dia"balas Aryan."So,kenji kau dah letak pistol bom ape semua dalam bonet kereta aku kan?"soal Aryan."Dah boss"balas kenji."ok so sekarang kita pergi selangor!"balas Hayyan.Aryan dan kenji mengangguk lalu mereka terus memasuki kereta untuk menuju ke selangor.Diaorang tu selagi takjumpa,selagitu dia cari,jenis xkuat mengalah.

Setelah 2jam perjalanan,mereka pun tiba di selangor.
_______
Keesokan harinya..

"Rai,aku risau lah,kot kot diaorang datang kang kita nak lari mana" soal Ariena cemas."kita turun lift then keluar ikut pintu belakang"balas Raisya."Boleh ke?"soal Ariena yang masih lagi curiga itu."err insyaallah lah"balas Raisya.Ariena yang sudah tidak keruan itu mula gelabah.

Aryan dan hayyan pun tiba dihotel yang dikatakan itu.

"Yes?how can i help you?" soal Manager itu."kat sini ada tak orang nama Ariena dengan Raisya?"soal Aryan.Manager itu sudah mula tidak keruan,kerana Raisya sudah memesan,jika ada 2 orang lelaki datang nak jumpa diaorang,jangan bagi."Kejap i check"balas manager itu.Aryan mengangguk."Sorry mr,tak ada"balas manager itu."Kau jangan tipu aku,aku tahu ni hotel arwah daddy Raisya kan?"soal Hayyan."Yaa ni hotel Dato'Shazlan but Mrs Raisya tak ada kat sini"balas Manager itu yang cuba untuk menyelamatkan Raisya dan Ariena."Argh kau jangan tipu aku!bak kunci tu!"balas Aryan dingin lalu terus berlari ke arah lift untuk ke bilik private dekat hotel tu."Mr!!jangan mr diaorang tak ada!"launh manager itu."Diam or aku tembak kau"balas Aryan dingin.Serta merta manager itu tersentak apabila terdengar perkataan 'tembak'.

Aryan memulas tombol pintu bilik tersebut tetapi bilik tersebut berkunci."Hay,sana,aku nak tendang pintu ni"kata Aryan dingin.Aryan pun menendang pintu bilik tersebut.Namun langsung tiada kelibat Ariena mahupun Raisya.

"Shit!!mana korang ha!?"laung Aryan.

/flashback before Aryan dengan Hayyan masuk bilik tu.

" boss! 2orang lelaki tu ontheway kebilik boss!cepat menyorok"kata manager itu dipanggilan."ok kitaorang akan menyorok dalam almari"balas Raisya.

/end flashback.

"Hay,jom check bilik ni dengan teliti,nak suruh kenji,dia pulak busy,kita jelah" kata Aryan."ha,check dalam almari sekali"balas Hayyan.Aryan mengangguk.Mereka pun selongkar bilik mewah itu.

"Ok ada lagi satu benda lagi kita tak check " kata Aryan."apa?"soal Hayyan.Aryan pun menunjuk kearah almari.
________

"Riena!diam!nanti diaorang jumpa kita" kata Raisya perlahan."yee"balas Ariena."Wei!!aku nak bersin ni!!"kata Ariena."tahan riena!!jangan!!"kata raisya separuh menjerit perlahan.Namun,,aasyummm!!!!! Habis jahanam lah kau .

________

"Yen!!almari tu!!ada orang bersin!!" laung Hayyan."ok jom bukak almari tu"balas Aryan.Aryan pun membuka Almari tersebut dan terserlah lah Ariena dan Raisya yang sedang dalam ketakutan itu.

"Ooo kat sini korang rupanya,jauh lari nampak" kata Aryan sambil senyum sinis."err m-mana a-ada k-kita o-orang a-ada urusan j-jer kat s-sini"balas Ariena."oo urusan?why tak bagitahu kitaorang hm?"soal Aryan dingin . Ariena dan Raisya diam,jujur mereka seram sejuk dengar suara garau aryan itu.Hayyan terus mengheret Raisya keluar dari bilik tersebut.

"Lepaslah!!!!" laung Raisya."cis!bukannya ada orang boleh tolong kau pun"balas Hayyan sinis.

"Aryan !! Lepas lah!!" laung Ariena kerana bibirnya dicium rakus oleh Aryan.

😌fenurt nak tulis ehek kepala bapak kau😀👍🏻

My Encik Psycho [OG]Where stories live. Discover now