Ariena dimasukkan ke wad ICU kerana keadaannya amat kritikal.
"Ariena,maafkan aku atas kekasaran aku dengan kau selama ni,aku bukan macamtu,aku cintakan kau Ariena Sofya,only you,sekarang,aku just ada kau dengan Hayyan je Ariena,please jangan macamni" kata Aryan sendirian,Ariena masih lagi tidak sedarkan diri.Lama kelamaan airmata jantan milik Aryan pun satu persatu menitis diatas tangan Ariena."Aku sedar,kau tak ada perasaan langsung pun dekat aku,i'm sorry Mrs Ariena"kata Aryan perlahan.Tiba-tiba pintu wad peribadi itu pun diketuk.
"Masuk" laung Aryan sambil mengesat airmatanya,aish mafia kot,takkan nak bagi orang tengok yang dia menangis."Weeyyy Ariena macam mana tho?"Soal Hayyan."Macamni lah keadaan dia,tak sedar lagi,ha ni Rai,boleh tak kau tolong jagakan Ariena sekejap,aku nak balik kejap,nak bersihkan diri apa semua,hay,kau ikut aku"kata Aryan."Ok bro,jom,bye sayang take care"kata Hayyan lalu melayangkan flyingkiss kepada Raisya.Aryan menjeling,menyempat mamat ni.
Aryan dan Hayyan pun menuju ke parking kereta.
"Weh,kenji ada bagitahu tak siapa yang langgar Ariena?" soal Hayyan."entah lah Hay,takde pun "balas Aryan."Eh hello , ni bukan Aryan yang aku kenal,Aryan yang aku kenal,ganasz!" kata Hayyan.Aryan mengeluh nafas berat."Dah lah,jomlah"balas Aryan.Hayyan hairan,mengapa kawan baiknya berubah 360 darjah ni?
Tiba-tiba ketika Aryan sedang memandu,telefon nya pun berdering."Hello boss"kats Kenji dipanggilan itu."Ye"balas Aryan ringkas."Saya dah dapat kesan siapa yang langgar cik Ariena"balas Kenji. Aryan yang tiada mode tadi terus bertukar menjadi serious."Bagi aku location,sekarang juga aku nak jumpa orang tu"balas Aryan."baik boss"balas kenji.Panggilan itu serta merta ditamatkan."Bro,kenapa?"soal Hayyan."Kenji cakap dia dah dapat kesan siapa yang langgar Ariena so yeah sekarang kita pergi jumpa orang tu"balas Aryan."cepat betul orang tu menyerah kalah"getus hati Hayyan.
Dalam beberapa minit,Aryan,hayyan dan juga kenji pun tiba dilokasi .
"Aryan,Aryan, aryan" kata seorang perempuan yang sedang memegang pistol,duduk diatas kerusi dan masih belum berpaling kearah mereka.
"So?you dah tahu kan yang i yang langgar Ariena" kata gadis tersebut."Wait,Sara??"soal Hayyan terkejut."Yes i'm sara"balas Sara."sara kenapa kau langgar Ariena?"soal Aryan dingin."Hey baby,of course lah sebab you,i cemburu tau you asyik berkepit dengan dia"balas Sara."Kau?jealous?cis!"balas Aryan dengan senyuman psychonya."Aku rasa Ariena tak pernah cari masalah dengan kau pun"kata Aryan sambil bermain dengan pistol yang berada ditanganya.Hayyan sudah menelan air liur,si Aryan tu kalau dah datang psycho dia habis semua orang dia hentam.Tiba-tiba Aryan melepaskan tembakan kearah dinding sebagai isyarat kepada Hayyan dan kenji untuk keluar.Mereka berdua pun keluar dari gedung lama itu.Mampuih lah🫂Aryan dengan Sara ni dah lah pyscho.Sara mendekati Aryan lalu perlahan-lahan tangannya memengang suit yang dipakai oleh Aryan."Dont touch me"kata Aryan dingin."babyyy"kata sara manja.Tanpa Aryan berfikir panjang,dia terus mengacukan pistol tepat kearah kepala Sara dan bersepai otak sara bertaburan.Hayyan sudah menekup mulutnya.Gilaknya bah.
Aryan tersenyum puas,akhirnya musuh dia mati juga.
"Kenji,settle kan mayat minah ni , aku dengan hayyan nak pergi hospital" kata Aryan dingin.Kenji mengangguk.Mereka pun menuju kembali ke hospital.
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Action✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...