Selepas Aryan menendang pintu biliknya,dia melihat Ariena tiada didalam.
Tiba-tiba dia terdengar seperti ada orang di kamar mandi.
"Riena kau kat dalam bilik air ke?"Soal Aryan.
"Ye"balas Ariena perlahan.Aryan kembali tenang,takut kekasih hatinya lari darinya.Ariena pun keluar dari bilik air,dia melihat Aryan sedang bermain telefon diatas katil. Ariena duduk di birai katil.
"Aryan,s-saya nak tanya sesuatu boleh?"Soal Ariena .
"Apa hm?"Soal Aryan lalu meletakkan telefon nya di atas meja,nak fokus kat kekasih hati dia ler tuw.
"Boleh tak saya nak duduk bilik lain?"Pinta Ariena.
"No"balas Aryan dengan wajah yang berubah tegang.
"Boleh lah"rayu Ariena.
"Aku cakap tak boleh,tak boleh lah,kau tu hak aku,kau kena duduk dengan aku"Tengking Aryan.Urat-urat diwajahnya sudah mulai timbul.
Ariena sudah mula takut untuk melawan Aryan kerana Aryan sudah kembali dingin.
"Dah,sekarang kau tidur,esok pagi kita nak gerak pergi KL,kita dah tak duduk rumah ni"kata Aryan.
Ariena sekadar mengangguk perlahan lalu tidur walaupun hatinya tidak tenang.
Keesokan harinya..
Ariena bangun seperti biasa.Dia mandi,dan bersiap untuk ke KL seperti yang dikatakan Aryan semalam.
"Eh sayang bangun dah?dah mandi?"Soal Aryan yang baru selesai mandi.Ariena mengangguk.
"Saya lapar la"kata Ariena.
"Ok dah jom kita pergi restoran"kata Aryan.Mereka pun memasuki kereta lalu menuju ke restoran.Tiba-tiba telefon milik Aryan berbunyi saat Aryan sedang memandu.
"Ha pahal hay?"Soal Aryan.Matanya masih fokus memandu.
"Kau kat mana?lama nya?!"Kata Hayyan."Sabar lah hanat,aku otw lah ni"kata Aryan.Hayyan terus mematikan panggilan.
"Awak raisya ade ke?"Soal Ariena.
"Ada,dia dengan Hayyan la,"balas Aryan.Ariena sekadar mendiamkan diri.Dalam beberapa minit,mereka pun tiba di sebuah restoran.
"Lambat betul kau" kata Hayyan.
"Ish kau ni,lambat sikit je pun,aku tembak kang ape tak dapat," Dengus Aryan.
"Aku gurau je bro,jangan main kasar sangat" kata Hayyan.
Aryan sekadar menjeling Hayyan.
"Err Aryan saya nak pergi tandas jap"kata Ariena."Saya pun "balas Raisya.Ariena dan Raisya pun pergi ke tandas.
"Riena,kau tak rasa nak lari ke dari diaorang tu?tak sanggup aku tiap tiap malam kena hentam"Adu Raisya.
"Tula,aku pun terdetik juga nak lari,tapi kita nak pergi mana?"soal Ariena."Takpe,kita cari grab,lepastu kita pergi rumah aku"kata Raisya.
"Kau yakin ke diaorang tak dapat cari kita?diaorang tu dah lah psycho,boleh bertindak luar kawalan"Soal Ariena ragu-ragu.
"Argh lantak lah,asal kan aku boleh lari dari jantan tak guna tu"kata Raisya.
Ariena sekadar mendiamkan diri."Ok sekarang,kita kena lari.Hati-hati,takut diaorang nampak"Ujar Raisya.
Ariena mengikuti Raisya dari belakang dan akhirnya mereka dapat melepaskan diri menggunakan pintu belakang restoran tersebut.Mereka pun memesan Grab.
Dalam beberapa minit,grab pun tiba.
"Err maafkan saya , boleh tak tumpang kan kami untuk balik rumah?"soal Raisya.
"Boleh,silakan naik cik berdua"kata pemandu grab tersebut.
Mereka pun memasuki kereta tersebut."Cik mahu kemana?"Soal Pemandu tersebut."Bawa kami ke perumahan Aman Jaya,"kata Raisya.
"Okey," balas pemandu tersebut.Dalam beberapa minit,mereka pun tiba di kawasan perumahan Raisya.Mereka pun pergi ke pondok pengawal keselamatan.
"Weh Hay,kau tak rasa diaorang ni lama sangat ke kat tandas tu?" soal Aryan cemas."Yelah,mana diaorang eh?"Soal Hayyan.
Tanpa melengahkan masa,Aryan terus berjalan menuju ke tandas meninggalkan Hayyan yang sedang berangan dimeja makan.
"Tunggu lah aku bangsat"Maki Hayyan.Aryan tidak menghiraukan Hayyan.Aryan terus menendang pintu tandas wanita.Beberapa wanita didalamnya pun menjerit,tetapi Aryan tidak mengambil kisah.
"Shit!!diaorang dah lari!!"Kata Aryan bengang lalu terus menuju ke keretanya begitu juga dengan Hayyan.Aryan terus menelefon Kenji.
"Hello kenji,aku nak kau dengan orang kau detect Ariena dengan Raisya.Diaorang dah lari masa aku kat restoran"kata Aryan dipanggilan itu.
"Baik boss"balas Kenji lalu panggilan itu segera dimatikan.Aryan menghentak stereng keretanya,kalau lah stereng tu plastik,arwah dah dapat ke Aryan tu.
"Kau tunggu Riena.Jangan ambil mudah,sekelip mata je aku boleh cari kau"kata Aryan dengan senyuman psiko nya.Habis lah kau Ariena,Rawr!bak kata lisa blacklist.
Hi readers,tq kepada yang vote!love you
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Aksiyon✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...