Pagi itu Ariena ingin bangun untuk mandi namun niatnya terhalang gara gara Aryan memeluknya."nak kemana hm?"Soal Aryan."lah aku ingat mamat ni tidur,punya lah kuat dia peluk aku,aku nk gerak sikit pun takleh"getus hati Ariena."saya nak mandi lah,jangan peluk"tegas Ariena."tunggu aku,kita mandi sama sama"kata Aryan.Ariena mengeluh , sabaq jelah dengan si aryan ni,nak je aku tampaq muka hang sampai berdarah.
Selepas mereka selesai mandi,Ariena pun ingin mencari baju di almari,tiba-tiba mata mereka bertembung dan terhasillah eyes contact. Damn!!hensemnya!!.
"Tenung apa tu sayang?usik Aryan." Err tak ada apa hehe"kata Ariena."malunya!!rasa macam nk lari sorok bawah katil je skrg ni"getus hati Ariena."Ariena,kau takde banyak baju kan?"Soal Aryan."haah saya lari hari tu pun sehelai sepinggang"balas Ariena."Tulah kau lain kali nak lari bawa lah baju satu guni pun takpa sebab rumah aku ni banyak almari,kalau tak cukup boleh beli baru"usik Aryan lagi.Ariena sudah ketawa terbahak-bahak mendengar jenaka Aryan.Aryan pun turut ketawa."Dah-dah,sekarang ni,kau bersiap,aku tunggu"tegas aryan yang sudah kembali serius itu.Ariena pun membuat isyarat "👌🏻" sambil senyum dan nampaklah sebaris gigi putihnya itu. Aryan tersenyum,aish bidadari dia senyum kat dia tu🌚readers ii sekalian jangan jealous,dah lah single HAHHAHA(Author gelak jahat jap).
Setelah selesai bersiap,Ariena dan Aryan pun memasuki kereta Mercedes Benz milik Aryan.Dalam beberapa minit,mereka pun tiba di mall.
"Riena,kau nak apa kau beli je" kata Aryan."Seriouslah!!thankyou Aryan!!"kata Ariena teruja."Kiss dulu"usik Aryan."Hish malu lah orang pandang, ni mall bukan rumah"kata Ariena."takde,kena juga,kalau tak,takpayah beli"ugut Aryan."hish yelah,tapi kat pipi awak je tau"kata Ariena.Aryan mengangguk.Ariena memandang sekeliling,mana lah tahu ada orang nampak adengan mereka tu😆.Selepas selesai memandang sekeliling,Ariena yang pendek itu pun segera mencium Aryan."Dah kau pergi cepat,aku tunggu kat sini"kata Aryan.Ariena mengangguk dengan senyuman lalu terus memasuki butik tersebut.
Aryan duduk dikerusi sambil menunggu Ariena beli belah,dia leka bermain telefon.Tiba-tiba seorang wanita seksi menegurnya."Hai,you Aryan right?"Soal gadis tersebut."er sorry sape ni?"soal Aryan bingung,macam pernah nampak perempuan ni."i yang dekat club haritu,btw kenapa you lama tak pergi club? I rindu you tauu"kata gadis tersebut dengan nada gediknya."asal kau rindu aku pulak,kau tu 'lauk' aku je"kata aryan sambil sengih sinis."btw you tunggu siapa ni?"Soal Gadis tersebut,gadis tersebut sebenarnya suka akan Aryan gara gara di club 2minggu lepas."aku tunggu bini aku"balas Aryan yang ralit bermain telefon itu."Isteri?you dah kahwin ke?"Soal gadis tersebut.Aryan mematikan telefonnya lalu diisi kedalam poket seluarnya,Aryan berdiri dihadapan gadis tersebut."kau banyak tanya dekat aku ni apahal?"soal Aryan dingin,banyak tanya betina tu."i datang sini sebab nak jumpa you la"balas gadis tersebut.Tiba-tiba Ariena yang sudah selesai membeli belah itu pun muncul."sayang!!siapa ni?"soal gadis tersebut,tiberrr sape sayang dia.Ariena memandang gadis tersebut,lalu pandangannya beralih kepada Aryan."siapa ni?"soal Ariena.Gadis tersebut memerhati sahaja outfit yang dipakai oleh Ariena,cantik je,pakai jubah,tudung labuh,pakai handsock,dikatakan,perfect lah!
"Siapa you ni?" soal gadis tersebut,yang bernama Sara."saya Ariena,ma-"belum sempat Ariena menghabiskan kata katanya,Aryan menyampuk."dia wife aku"balas Aryan.Ternganga mulut Sara."Hey sara tutup mulut kau nanti lalat masuk"kata Aryan sinis."sayang,jom pergi tempat lain"kata Aryan sambil menarik tangan Ariena.Ariena menanyangkan riak wajah polosnya."kenapa awak cakap saya wife awak?"soal Ariena."sebab nanti perempuan tu banyak tanya,dah dah sekarang ni kau nak beli apa lagi?aku ade hal kejap lagi"kata Aryan dingin."err takde apa dah"balas Ariena. "Ok dah jom balik" balas Aryan.Ariena sudah mula berasa curiga,tadi bukan main gatal mamat ni,ni tiba dingin,dia kena sampuk ke?
----
"Raisya,kejap lagi i nak keluar kejap,you duduk diam kat rumah,jangan lari pula" kata Hayyan."err i bukan budak kecik lah"kata Raisya lalu menjeling hayyan.Hayyan hanya senyum."you nak kemana?"soal Raisya."i nak jumpa girlfriend i"balas Hayyan.Raisya yang cemburu itu terus menjeling hayyan dengan jelingan tajamnya."i gurau jelah,yang sorang ni pun susah nak jaga,haish mampus i nak jaga 2 orang,btw i ni setia ok"lagak Hayyan,tiba tiba je nampak comel si hayyan ni😆."habis?"soal raisya."i dah janji nak jumpa Aryan,ada hal"balas Hayyan."i nak jumpa Ariena boleh?"soal Raisya."boleh,tapi esok lah,kita pergi rumah diaorang"..Raisya mengangguk perlahan."oklah i pergi dulu babygirl,nanti pape call ja ok"kata Hayyan lalu mencium dahi Raisya.Raisya kaku.Hayyan terus hilang dari pandangan Raisya."yes!!ini lah masanya untuk aku lari!"gumam Raisya.
Raisya,jangan cari pasal😯tu je author boleh nasihat hohoho okaylah ! Vote k!
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Action✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...