"Puas kau lari?" soal Aryan dingin sambil memandu.Ariena sekadar mendiamkan diri,takut akan lelaki dingin itu."ouh kau diam?kau tunggu dekat rumah nanti"sinis saja kata-kata Aryan.
Setelah tiba dirumah,Aryan mengheret Ariena untuk masuk kedalam bilik mereka."sakitlah Aryan!!lepas lah"rayu Ariena kesakitan akibat diheret.Aryan tidak mengendahkan Ariena."Ok aku sambung soalan aku,puas dah lari?"...Ariena mendiamkan diri lagi."Ariena Sofya binti Dato Firdaus kau dengar tak?"soal aryan sambil mengcekik rahang Ariena."Aryan,,,please aryan sakit aryan,lepaskan saya aryan,sakit!!"Laung Ariena."Ouh bila sakit pandai pula kau mengadu,sekarang ni aku bagi kau dua pilihan,kau nak jujur dengan aku atau kau nak aku r0g0l kau lagi?"ugut Aryan."ok fine saya jawab soalan awak,yesz saya lari atas sebab Raisya yang ajak,saya taknak pun hidup dengan awak!psycho!pentingkan diri sendiri!"....Pang! Pipi Ariena ditampar berkali kali sehingga berdarah."Berani eh kau cakap aku macamtu,btw aku tak kisah pun orang nak cakap aku gila ke ape asalkan aku dapat kau"kata Aryan dengan senyuman sinisnya."Kau kejam aryan!!!!kau kejam!!!"jerit Ariena lalu ingin keluar dari bilik."Kau nak kemana hm sayang?"kata Aryan dingin dengan senyuman psychonya."nak kemana tu?kau memang nak aku rogol kau eh?kali ni aku dah tak main main"ugut Aryan.Ariena yang mendengar perkataan rogol itu sudah tidak keruan."No,no aryan jangan buat aku macam tu,aku taknak dara aku diambil macamtu jer"rayu Ariena.Aryan tidak mengendahkan kata kata Ariena.Aryan menghempas tubuh kecil Ariena diatas katil empuknya,ditindih badan Ariena membuatkan Ariena tidak selesa."Lepaslah aryan!!!tolong lah!!aku merayu dengan kau!!!"Rayu Ariena lagi."never!"sinis saja kata-kata Aryan. "sorrylah sayang,abang dah bagitahu sayang,jangan lari dari abang,tapi sayang ni degil lah,alaa sayang ni memang nak eah abang rogol sayang?" kata Aryan dengan nada psychonya."Aryan!!p-" belum sempat Ariena menghabiskan kata-katanya,Aryan sudah menyambar bibirnya.Ariena terbuai dengan perlakuan Aryan,namun lama kelamaan,ciuman aryan jatuh kepada leher jinjang Ariena,makin lama makin rakus aryan menjilat leher Ariena sehingga meninggalkan kesan,Ariena pun kembali ke realiti."Aryan!!!apa kau buat ni!! Lepaskan aku lah Aryan!!! "laung Ariena." Sheshhh jerit lah macam mana pun,takkan ada orang yang boleh tolong kau"...Airmata Ariena sudah berlinang.Aryan sungguh kejam baginya.
------
Raisya menjaga Hayyan sehingga dia tertidur dipangkuan Hayyan akibat kepenatan."Raisya?"Sayu saja suara Hayyan."eh hayyan,awak dah sedar?"Kata Raisya teruja lalu terus menekan butang kecemasan.Entah kenapa rasa bersalah sudah bertandang difikirannya."Puan,puan perlu keluar dulu yea"kata doktor berbangsa cina itu.Raisya mengangguk lalu segera keluar dari wad yang menempatkan Hayyan itu.Dalam beberapa minit,doktor pun keluar.
"Puan.."..." Raisya"balas Raisya."ok puan Raisya, suami puan dah pulih,cuma dia perlu rehat secukupnya dulu, dan harini juga dia boleh discharge"kata Doktor tersebut."okay thankyou doktor"balas Raisya.Doktor itu segera beredar."Raisya,you call Kenji,suruh dia datang ambil kita"kata Hayyan.Raisya terus mendail nombor Kenji."Hello kenji,boleh tolong saya tak?"soal Raisya."Boleh je puan, puan nak saya tolong apa?"Soal kenji."Datang hospital naik kereta hayyan,hayyan dah boleh balik"kata Raisya."baiklah puan"balas Kenji.Raisya pun mematikan panggilan.Apabila Kenji sudah tiba di depan lobi hospital,Kenji pun membantu Raisya memapah Hayyan."boss,kemana ni?"Soal Kenji."Rumah aku lah"balas Hayyan."ok boss "balas Kenji lalu segera memandu kereta hilux milik hayyan itu
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Hành động✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...