Bab 12

277 11 0
                                    

Sebulan kemudian...

Ariena sudah dibenarkan untuk pulang ke rumah dan dia sudah sihat seperti sediakala.

"Sayang,boleh tak sayang bersiap,pakai baju yang abang letak atas katil tu" kata Aryan."Err for what?"soal Ariena hairan."Pakai jee"balas Aryan.Ariena sekadar mengangguk dengan riak wajah polosnya lalu terus berlari ke biliknya untuk menukar baju.

"Makk aii,lawa gila baju ni,warna fav aku siot" kata Ariena."Haah cantik kan?"balas Aryan.Ariena yang terkejut pun berpaling kearah Aryan."hish lain kali ketuk lah dulu bagi salam ke apa ni main terjah je,kalau saya ada heart attack mana mana??!"bebel Ariena."Eleh,kalau abang masuk time sayang tengah pakai baju pun, macamlah abang tak pernah tengok badan sayang tuu"sakat Aryan.Wajah Ariena serta merta bertukar merah."Dahlah abang tepi lah riena nak pakai baju nii"halau Ariena.Aryan pun sengih lalu keluar dari bilik.

Setelah selesai bersiap,mereka pun masuk kedalam kereta.

"Kita nak kemana?" soal Ariena."Nanti sayang tahu lah"balas Aryan.Ariena sekadar mendiamkan diri,lantaklah dia nak bawa aku kemana pun.

Dalam beberapa minit perjalanan,mereka pun tiba di lokasi yang ingin dituju itu.

"What?pantai?omg cantiknya pemandangan kat sini!!wahhh ada meja makan lah!!!makanan sedap ii pula tu" kata Ariena teruja seperti kanak-kanak."Untuk sayang lah"balas Aryan.Aryan pun menarik kerusi untuk Ariena.

"Kenapa awak bawa saya ke sini?" soal Ariena hairan.Tiba-tiba Ariena ternampak Aryan mengeluarkan sebuah bekas dan Aryan melutut dihadapan Ariena."What?dia nak melamar aku ke shibal!!mm mampuih"getus hati Ariena."sayang..".."hm?"soal Ariena."Will you marry me?"..."err no"balas Ariena.Wajah Aryan serta merta bertukar dingin dan bengis."just kidding,i accept you"balas Ariena.Wajah Aryan terus bertukar lega."Hish sayang ni buat takut abang je"kata Aryan lalu menyarungkan cincin ke jari manis Ariena."Hujung bulan kita nikah yee sayang"kata Aryan lalu mencuit hidung mancung milik Ariena.Ariena hanya senyum tawar."kenapa kau accept dia ariena?why?"getus hati Ariena lagi.

My Encik Psycho [OG]Where stories live. Discover now