Bab 3

510 15 1
                                    

"Sayang duduk rumah diam-diam tau" kata Aryan perlahan lalu mencium lembut dahi Ariena yang sedang lena dibuai mimpi itu.Aryan segera keluar lalu terus memasuki kereta yang sudah disediakan oleh anak buahnya.

"Hello Aryan kau kt mne?" Soal Hayyan."Aku otw bro"balas Aryan.Hayyan pun mematikan panggilan.

Hayyan menaikki kereta Hilux miliknya manakala Aryan menaikki kereta Lamborghini Huracan miliknya.Selang beberapa minit,mereka semua pun tiba dilokasi.

"Jangan lupa pakai topeng,nanti orang cam kita pula" arah Aryan."Kenji,kau tendang pintu tu then kau jaga kat pintu depan bilik diaorang"arah Aryan.

Kenji mengangguk.Aryan masuk kedalam bilik pasangan suami isteri itu lalu terus menekup mulut kedua-duanya sekali sehingga mereka pengsan.Kenji mencampak mereka masuk kedalam bonet kereta hilux milik Hayyan.Anak kepada kedua pasangan suami isteri itu juga turut diculik,iaitu Raisya.

"Ok settle,next rumah Firdaus " kata Aryan dengan senyuman sinisnya.

Mereka pun menuju ke rumah Dato Firdaus dan Datin Adilla.

Aryan menembak kesemua pengawal keselamatan yang bertugas menjaga rumah agam tersebut sehingga mati.Dia sama sekali tidak menyukai orang yang banyak menyoal.

"Kenji,sapu ubat tu untuk bagi diaorang pengsan,tekup mulut diaorang sampai pengsan and then masukkan dalam bonet kereta Hayyan,"Arah Aryan.

Kenji mengangguk lalu terus melakukan tugasnya."Boss,lepas ni nak bawa mereka kemana?"Soal Kenji.

"Bawak ke rumah aku,letak kat bilik bawah tanah,aku nak buat surprise untuk Ariena"Senyuman psycho nya sudah mula terukir.Mereka pun pulang kerumah Aryan.

-----

"Sayang,bangun hm?aku ada surprise untuk kau" kata Aryan dengan senyuman psychonya.Hah sudah,datang dah psycho dia!

"Surprise apa ni Aryan?" Soal Ariena mamai.Aryan menarik tangan Ariena lalu membawa Ariena ke bilik bawah tanah.

Terkejut beruk Ariena melihat ibu bapanya,ibu bapa Raisya serta Raisya diikat dibilik bawah tanah itu.

"Mama!papa!" Jerit Ariena yang mahu berlari kearah Mama papanya namun dihalang oleh Aryan.

"Hey Aryan!apa awak buat ni ha?kenapa awak culik mama papa saya?apa salah diaorang dengan awak ha!!???"Tengking Ariena dengan air mata yang sudah membasahi pipi.

Namun,Aryan sekadar tersenyum sinis."Mama?papa?papa pengsan ke mama??kenapa ni mama?!!"Kata Ariena sambil menangis teresak-esak.

"Riena sayang,calm down,jangan nangis sayang,"pujuk Datin Adilla yang juga sudah teresak-esak.

"Rai??kenapa kau kat sini juga?auntie?uncle?what happend?tell me!!!"Jerit Ariena.

Aryan pun memberi isyarat kepada Dato' Firdaus untuk 'explain' kesemuanya.

"Ok Ariena Sofya,listen to papa.Se-sebenarnya papa dengan mama yang bunuh mommy daddy Encik Aryan"Ujar Dato Firdaus dengan tangisannya.

Terkejut beruk Ariena."Sebenarnya Dato' Shazlan dan Datin Mazura yang tolong kami begitu juga dengan Encik Hisyam dan Puan Asyila,iaitu ibu bapa Encik Hayyan.Mereka membantu kami saat syarikat kami hampir bankrupt,tapi kami yang tak berpuas hati dengan mereka,terus membunuh mereka dan kami telah merampas syarikat mereka.Mereka mempunyai 3 syarikat dan ketiga-tiganya kami telah sapu.Maafkan saya encik Aryan,encik Hayyan"terang Dato Firdaus panjang lebar.

"P-papa mama,apa ni ? Riena tak sangka mama papa ni kejam!!!kenapa hah???!!!why!???! " Jerit Ariena yang sudah menangis teresak-esak itu.

"Maafkan kami juga encik Aryan"kata Ibu bapa Raisya.Aryan sekadar menghadiahkan mereka dengan senyuman sinis nya lalu terus mengacukan pistol tepat kearah dahi Datin Adilla.

Bang!

Next,Dato Firdaus.

Bang!

Next,Puan Asyila.

Bang!

And the last,Encik Hisyam.

Bang!!

"Settle," Ujar Aryan lalu segera memasukkan pistol emasnya ke dalam poket seluarnya.

Ariena dan Raisya menjerit sepuas hati melihat ibu bapa mereka dibunuh didepan mata mereka sendiri,sumpah trauma!

"Aryan!!!!!!patut ke kau bunuh mak ayah aku ?!!!! Heh dari kau bunuh mak ayah aku,baik kau bunuh aku jelah, tak susah pun kan?!!aku lebih rela nyawa aku yang diambil,jangan nyawa orang tua aku,kau kejam Aryan!!!aku benci kau?!!!!!!!" Ariena menengking Aryan sepuas hati.

"Shit!!!!Aryan!!!Hayyan,yes aku tahu mak ayah aku dengan mak ayah Riena dah bunuh mak ayah korang tapi kenapa?!!!!korang memang takde perasaan eh??!dasar jantan takguna!"Tengking Raisya pula.Siapa jer oi tak trauma tengok mak ayah kena bunuh kat depan mata sendiri.

"Sayang,I bunuh diaorang pun sebab I nak you tahu macam mana I jalani kehidupan I tanpa kedua ibu bapa I,you kena lah rasa sekali" kata Aryan lembut sambil bercangkung dihadapan Ariena.

Dia ni dah kenapa?tengah mood psycho dia lah tu."Sayang,jum ikut Ibalik rumah I hm?"Kata Hayyan kepada Raisya.

"Woi jantan sialan!shit fuck you!!!kepala hotackkk kau!!kau dah bunuh mak ayah aku lepastu kau nak suruh aku duduk serumah dengan kau?!!wow shit men?!!"kata Raisya.Raisya ni macam gangster sikit.

"Susah ke kau nak ikut cakap aku?susah?ke kau nak aku r0g0l kau dulu?"Ugut Hayyan.

"Ok fine!! Aku ikut kau!tapi jangan harap kau dapat sentuh aku!"Kata Raisya."Ok good girl"Raisya sekadar menjeling Hayyan.

Ariena sudah berlari masuk kedalam bilik lalu mengunci pintu.

"Riena!tunggu aku!"

"Kenji,settle kan mayat diaorang ni,bilik aku ni cuci bersih-bersih"kata Aryan lalu mengcampak RM 5,000 kepada Kenji dan anak-anak buahnya yang lain.Kenji segera mencium sampul duit tersebut.

Kenji,bagi author jela duit tu hehe(author dah mula jadi gila duit).

Aryan segera mengejar Ariena."Riena!bukak pintu bilik ni ! Riena,kau dengar tak!!ke kau nak aku tembak je biar tembus pintu bilik ni?"ugut Aryan kasar.

Ariena hanya mendiamkan diri,sumpah dia trauma dengan lelaki bernama Aryan Mikael.Tanpa berfikir panjang,Aryan segera menendang pintu bilik tersebut.

Fenurt author nak tulis pepanjang oii😂

My Encik Psycho [OG]Where stories live. Discover now