"Sayang ada nak pergi mana-mana tak lepasni?"soal Aryan sambil sengih macam kerang busuk." Dah kenapa mamat ni,aku sepak kang bersepai gigi dia"getus hati ariena."sayang mengata abang ke?"soal Aryan sambil mengecilkan matanya."Err mana ada,jangan lah pandang macamtu"balas Ariena."Yeke sayang", "yee" balas Ariena ringkas."Nak pergi mall boleh?"soal Ariena."Erm boleh,jom"balas Aryan.Dalam beberapa minit,mereka pun tiba di Mall berdekatan.
"Sayang! Tengok tu,comel gila baju baby tu,kan best kalau kita ada anak sendiri,boleh abang borong satu kedai ni betul" kata Aryan."Hish tamak betul sampai satu kedai nak borong"balas Ariena."yela kot ii baju anak kita tak cukup nanti"balas Aryan."cis!anak pun tkde tiber cakap pasal anak"gumam Ariena. Mereka pun shopping lh tkkn berak pulak.
Setelah selesai membeli belah,mereka pun pulang ke rumah.
"Hello riena!" kata Raisya dipanggilan itu."Hello sistor"balas Ariena."Hai,pahal kau happy semacam je ni"balas Raisya."Ofkos lah happy woi,Aryan belanja aku baju gucci tadi🌚"balas Ariena."Lah,baju gucci je pon, bersepah dalam almari aku"balas Raisya."Cis!! Ha ni Rai,kau accept ke hayyan?"soal Ariena."Nak taknak kena juga lah accept,kang datang psycho dia mati aku"balas Raisya.Ariena pun tertawa kecil."oklah rai,kang aryan dengar kang mati aku,kkbye"kata Ariena."ok bye"balas Raisya.Panggilan itu serta merta dimatikan.Ariena telefon Raisya menggunakan telefon rumah cause haritu kan aryan dah campak fon dia kat highway.
Ariena menarik selimutnya untuk tidur,tiba-tiba semasa dia mahu menutup matanya,dia merasakan seperti ada tangan yang meraba paha nya.
"Abang!!" jerit Ariena terkejut."hehe"balas Aryan dengan senyuman gatalnya."abang nak apa?riena nak tidur ni"balas Ariena."nak sayang"balas Aryan."Aryan,aku tendang juga kau ni kang "gumam Ariena.Ariena terus menepis tangan Aryan lalu terus tidur.Lantak ah apa nak jadi pun.
----
" rai,esok you duduk rumah elok-elok sebab esok i ada banyak client so balik lambat tau"kata Hayyan."sokey i dah biasa"balas Raisya."hahaaa yeeke dah biasa?"sakat Hayyan."Hish betul lah!you tu je yang overdose"balas Raisya."hello siapa yang overdose sekarang ni?"soal Hayyan sambil mencubit pipi Raisya."sakitlah!"balas Raisya.Hayyan pun gelak terbahak-bahak.Raisya terus menjelingnya tajam."aipp no jeling-jeling abang rogol kang"ugut Hayyan.Makin tajam jelingan Raisya.Hayyan sekadar tertawa melihat gelagat buah hatinya..
Bersambung....
So yeah malam ii ni author baik sikit,tak buat scene kejam ii,tunggu esok,taksabar nak buat scene kejam😋🤙🏻
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Action✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...