"Boss saya dah dapat detect cik Ariena dengan cik Raisya" kata kenji . "ok kau bagi location aku otw" kata Aryan."baik boss,diaorang dekat rumah cik Raisya "kata kenji." ok kau ready sana,aku dengan hayyan otw"kata Aryan lalu mematikan panggilan."woi hay,jom la"kata Aryan."kemana?"Soal Hayyan. "bongoklah kau ni,Raisya dengan Ariena lah bangang"... Hayyan mengangguk lalu terus mengikuti Aryan.
" riena,jomlah,kita masuk bilik bawah tanah"kata Raisya."Kau yakin ke?aku dah penat ni siot"kata Ariena."ye aku yakin,jomlah,karang diorang nampak kita mampus kita"..." ha ye ye"balas Ariena kepenatan.Belum sempat mereka melarikan diri,enjin kereta milik hayyan dan aryan sudah kedengaran diluar."cepat riena!!"kata Raisya cemas lalu terus menarik tangan Ariena,Ariena ikut saja."ok riena,kita dah jumpa jalan keluar,kita pergi atas jalan highway" kata Raisya.Ariena mengikuti raisya saja walaupun dia kepenatan akibat berlari.Tiba-tiba saat mereka diatas jalan highway,Aryan dan Hayyan sudah menjumpai mereka."Riena cepat!! Diaorang dah nampak kita!!"jerit Raisya."Rai,aku dah tak larat,kau nak lari,lari lah,aku sumpah dah tak larat"kata Ariena."Ariena!!"laung Aryan lalu terus mendukung ariena lalu diisi kedalam keretanya.Manakala Raisya pula,masih lagi lari dari Hayyan."Raisya,sudah ii la tu"jerit Hayyan kepenatan akibat mengejar Raisya.Lama kelamaan Raisya berlari hampir perlahan dan Hayyan segera mendapatkannya,malangnya,kepala hayyan terhentak akibat jatuh terduduk dipangkuan jalan."hayyan??awak ok tak ni?hayyan???"Soal Raisya cemas.Aryan yang ternampak Hayyan terbaring diatas jalan itu segera mendapatkan kawan baiknya."Raisya,masuk kereta,kita bawa hayyan ke hospital"kata Aryan.Raisya mengangguk lalu memasuki kereta Hilux milik hayyan yang dipandu oleh Kenji."sila masuk puan"kata Kenji.Raisya segera masuk kedalam kereta dan kenji pun membawa kereta tersebut untuk menuju ke hospital."hayyan??bangun hayyan!!"kata Raisya sesal atas perbuatannya."Kenji,bawa laju sikit"arah Raisya."Baik puan"balas kenji lalu terus memecut ke hospital.Setelah tiba dihospital,Raisya pun memimpin tangan Hayyan,begitu juga dengan Aryan."Nurse,tolong suami saya"kata Raisya.Nurse pun segera mengambil katil lalu menolak Hayyan untuk masuk kedalam wad."aik?aku cakap dia suami aku ke tadi?kau gila ke raisya?"gumam Raisya."Raii!!"laung Ariena."riena,kau ok?"soal Raisya."Ok je " balas Ariena."Raisya,awak jaga hayyan kat hospital,kami balik dulu"kata Aryan."bye rai take care"kata Ariena."you too"balas Raisya.Aryan dan Ariena pun segera pulang kerumah.
Ayokk apoo jadi dengan ariena pasni?hmm nak tahu kenalah vote!
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Action✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...