Hayyan memandu keretanya menuju ke rumahnya dan Raisya.
"Sayang!" Laung Hayyan.
"Ya? Kenapa ni abang?Tergesa-gesa je sayang tengok," Balas Raisya sambil perlahan-lahan menuruni anak tangga.Tangannya memegang perutnya yang sudah membulat.Tunggu masa nak meletup je.
"Ariena,dia kena culik,"Balas Hayyan.Pinggang isterinya dirangkul.
"Huh? Habistu macam mana dengan dia?!? Abang! kawan saya tu abang!" Kata Raisya.Air matanya sudah membanjiri pipi montelnya.
"Shh don't cry baby.Don't worry,okay? Ariena akan selamat.Suami dia psiko kot," Ujar Hayyan sambil tertawa halus.Saja mahu menghiburkan sang isteri yang sedang bersedih.
"Promise?" Soal Raisya.Jari kelingkingnya juga turut dihulur dihadapan wajah Hayyan.
"Yeah,I'm promise," Balas Hayyan lalu terus mencantumkan jari kelingkingnya dengan jari kelingking sang isteri.
Raisya sengih.Pipi suaminya dikucup sekilas.Hayyan segera mencium dahi isterinya.Lama.
"Okaylah,abang dah nak kena gerak dah ni baby.Yen dah tunggu," Pamit Hayyan.Dia bercangkung dihadapan isterinya.
"Baby,jaga mummy kat rumah elok-elok ya?Daddy nak pergi work sekejap," Ujar Hayyan.Perut isterinya juga dikucup sekilas.
"Bye abang!" Teriak Raisya apabila kereta sang suami sudah keluar dari perkarangan rumah mereka.
"Yen,aku on the way," Kata Hayyan dipanggilan itu.Matanya masih fokus akan pemanduannya.
"Good.How about Kenji and others?" Soal Aryan.
"Dah,dia pun otw,"balas Hayyan.
Panggilan itu serta merta dimatikan.Hayyan meraup wajahnya kasar.Huh! Menyusahkan betul orang tua kerepot tu.
Hayyan memecut Lamborghini Huracan nya tanpa menghiraukan pemandu lain dijalan raya tersebut.
"Semak sial! Bawa kereta pun lembab!" Maki Hayyan kerana kereta dihadapannya terlalu perlahan.Tanpa melengahkan masa,dia menekan pedal minyak sekuat boleh lalu terus memotong kereta tersebut.Dia memandu dengan cara berbahaya.Argh! mampos la!
*****
Aryan masuk kedalam markas King Cobra dengan penuh berhati-hati.Dia memerhati setiap inci bangunan tersebut.Bangunan itu kelihat kosong.
Aryan menyorok disebalik dinding.Nombor Hayyan didail.
"Bro,cepatlah,"Bisik Aryan dipanggilan itu.
"Aku otw lah ni," Balas Hayyan lalu panggilan itu ditutup oleh Aryan kerana dia terdengar seperti suara seorang perempuan."LEPASKAN AKU! KAU NAK APA SIAL?!" Maki Ariena sepuas hati.Kakinya yang tidak terikat menyepak-nyepak perut lelaki yang diarahkan untuk menjaganya itu.
"Kau diam boleh tak perempuan?! Bising jelah!" Teriak lelaki itu.Tudung yang dipakai oleh Ariena telah hilang entah kemana.Lelaki itu mencengkam rambut Ariena sekuat yang boleh.
"Arghhh!! biy..." Teriak Ariena.Dihujung teriakkannya terselit nama Aryan.Dia berharap sangat suaminya itu datang untuk menyelamatkannya.
Dalam beberapa minit,Hayyan,Kenji dan anak-anak buah mereka yang lain pun tiba.
"Wow-wow hero-hero kita dah sampai" Kata Shark sambil menepuk tangannya dan berjalan kearah mereka semua.
Anak-anak buah mereka yang lain telah diarahkan untuk menjaga diluar bangunan dan diatas bangunan.Kenji diarahkan untuk menjaga diatas bangunan kerana posisi nya di dalam kumpulan mereka ialah head hunter.
YOU ARE READING
My Encik Psycho [OG]
Action✨My Encik Psycho✨ "Aku nak harini kau yang perhatikan Ariena,jangan terlepas pandang!" Kata seorang jejaka psycho yang bernama Aryan."Baik boss"balas Kenji , iaitu 'anak buahnya'. Aryan Mikael dibesarkan oleh pakciknya kerana ibu bapa nya telah meni...