Tanıtım

2.7K 42 1
                                    

Her şey genç avukatın bir sosyal medya platformunda doğum lekesini göstermesiyle başladı. Genç avukat bunların nasıl ve ne zaman olduğuna bir anlam verememişti. Öyle ani olmuştu ki... Sanki her şey gerçekleşmek için o anı bekliyordu. Ani bir biçimde gerçekleşen her şey avukatın aklını karıştırmakta çok başarılıydı. Neyi nasıl yapacağını bilmiyordu. Normalde olsa her şeyi kafasında planlardı. Ama bu sefer o çok zeki beyni bile işe yaramıyordu. Nasıl çıkacaktı bu işin içinden? Daha doğrusu çıkabilecek miydi? Ya bir bataklığın içine sürüklenirse? Peki bataklığın içine sürüklenirse ne olacaktı? O karı koca ve oğulları... onlar ne olacaktı peki? Her zaman belirli konulardaki davaların peşinde koşmuştu. Çoğunda da pekâla iyi sonuç almayı başarmıştı. Bu sefer de kendi davasının peşinde mi koşacaktı yoksa? Nasıl olacaktı bu? Çelişkilerle ve kararlarla dolu hayatı bu sefer de karmaşıklaşmıştı. Her zaman adaleti sağlamak için uğraşıyordu. O zaman şimdi de aynısını yapabilirdi değil mi? Kendisi için de adaleti sağlayabilirdi, bunu yapabilirdi. Şu ana kadar bu hiç zor olmamıştı. Şimdi de olmamalıydı. Kafası karışıktı. Nasıl olmasındı ki? Kim böyle bir durumun içine düşseydi aynı şeyleri yaşardı. Hatta belki de daha fazlasını. O en azından alışıktı karmaşık durumlara. Alışık olmasaydı nasıl olurdu hiç bilmiyordu. Bu duruma kendini alıştırmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Bunu yapmak bunca yıl sonra o kadar zordu ki. Hiçbir zaman hayatında bu kadar köklü bir değişime gideceğini düşünmemişti. Oysa tam olarak bunu yapıyordu hayatının hiçbir zaman eski haline dönmeyeceğini bilemeyerek. 

Bilinmezin İçindeki Avukat (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin