ÖNCELİKLE BÖLÜM SANANLAR İÇİN ÖZÜR DİLERİM AMA DEĞİL. ZATEN DİĞER BÖLÜMÜN SINIRI DOLMADAN BÖLÜM ATMAYACAĞIM.
BEN BİR HALT YEDİM VE YENİ HİKAYE YAZMAYA BAŞLADIM. İKİSİNİ ART ARDA NASIL İDARE EDECEĞİMİ BİLMİYORUM AMA NEYSE.
SİZDEN İSTEĞİM YENİ YAYINLADIĞIM KİTABA DA AYNI BU ŞEKİLDE DESTEK OLMANIZ. YANİ BU ŞEKİLDE DERKEN OY VERMEYİ UNUTMADAN. O KİTAPTA BURADAKİ GİBİ BÖLÜM BAŞLARINDA VE SONLARINDA AÇIKLAMA YAPMIYORUM VE BÖLÜMLER KISA KISA. NEYSE ÇOK BOŞ YAPTIM AŞAĞI KAYDIRIN.
Şimdi size bu hafta okulda geçen bir anımı da anlatacağım. İşte geçen gün biz istiklal marşı için sıra olduk ve biz meslek lisesine gittiğimiz için bölümlerinden dolayı orada az kız var. Neyse işte biz sıra olduk bir tane kız var adı nisanur geberir inşallah ben bu kıza dedim ki erkeklerin arasında kalmasın diye yanıma gel dedim sonra kız yanıma geldi bir de bu kız tenefüslerde bizimle takılmıyor falan çağırdığımız halde ben de dedim ki işte niye yanımıza gelmiyorsun bizimle takılmıyorsun falan hani az kız olduğumuz için sınıfta hep birlikte takılıyoruz o yüzden yani bu kız da hemen atarlanmaya başladı dedi ki sana ne ben sizinle takılmak istemiyorum falan ben de seviyesizlik olmasın diye cevap vermedim arkamda aya ile Fatma vardı onlar da hemen kıza atarlanmaya başladılar ben ne olduğunu şaşırdım işte o sırada bu kız Fatmaya demiş ki ben derslerimin düşük olmasını istemiyorum falan zaten kız bunlar atarlanınca hemen geri çekildi. O gün çok moralim bozuldu yani iki gün önce falan çok uzak bir geçmişmiş gibi anlatıyorum ama neyse.Ben az önce kankamla buluşmaya gitmiştim bu nisanuru odada gördüm neredeyse fıttırıyordum bu gerizekalı meğerse benim kankamla aynı binada oturuyormuş çok merak ediyorum nasıl bunun olasılığı bile aklıma gelmezken olmasını sağlayan bir günah işledim. Arkadaşlar ben küfretmediğim için sövemiyorum ama yalvarırım siz yorumlarda sövün.
Neyse okuduysanız çok teşekkür ederim ben tüyer bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmezin İçindeki Avukat (Askıda)
ChickLitHer şey genç avukatın bir sosyal medya platformunda doğum lekesini göstermesiyle başladı. Genç avukat bunların nasıl ve ne zaman olduğuna bir anlam verememişti. Öyle ani olmuştu ki... Sanki her şey gerçekleşmek için o anı bekliyordu. Ani bir biçimde...