Oneiro 🎐

578 24 3
                                    

Herkese merhaba! Yeni bir kurguyla daha karşınızdayım.

Yine kendi hayal ettiğim bir dünya olacak bu yüzden hikayeye geçmeden önce bilgilendirme bölümü olarak bu yazıyı paylaşıyorum.

Bu dünyamızda bazı insanlar rüyalarında rüyalar alemi ne gidebiliyorlar.

Tabii ki bu alemde gezebilmeleri için rüya koruyucusu dediğimiz kişiler aleme giriş yapabilenlerin yanında olmalılar.

Herkesin rüya koruyucusu farklıdır. Koruyucularla insanlar çocukluklarında tanışmak zorunda değillerdir. Herhangi bir yaşta da bir rüya koruyucusuna sahip olunabilir.

Rüya koruyucularıyla insanlar kendilerine özel olan bir yerde tanışırlar. Bu özel yere sadece kişi ve koruyucusu girebilir.

! Rüya koruyucuları insan değildir !

Rüyalar aleminin kendine has kuralları vardır ve koruyucular bu kurallara uymak zorundadırlar.

-- Kurallar - 🎐 --

1- Koruyucular içinde bulunmadıkları rüya ve kabuslara müdahale edemezler. Ancak isimleri söylenirse kabuslara müdahale edebilirler fakat yapılan müdahele kişiyi rahatlatmaktan öteye gidemez.

2- Kişinin bilinçaltı ile oynamak suçtur, cezası infazdır.

3- Koruyucu sahibi kişiler rüya aleminde uyudukları süre içerisinde gezebilirler.

4- Koruyucular, sorumlu oldukları kişi tarafından artık görülmek istemiyorsa daha fazla onun koruyucusu olamazlar. Ne zaman ki kişi koruyucusunun adını söyler, koruyucu tekrar vazifesini yerine getirmekte özgürdür fakat istemiyorsa koruma zorunluluğu yoktur.

5- Kişinin koruyucusu artık yoksa rüyalar alemindeki tüm anıları silinir, yeni bir koruyucu atanmaz.

6- Koruyucular dördüncü maddedeki gibi bir durumda olurlarsa kararlarını krala bildirmek zorundadırlar.

7- Rüyalar alemine girebilen insanlar böyle bir alemin varlığından dışarıdaki kimseye söz edemezler.

Kurallarımız bu şekilde. Şimdi sıra dünyamızla alakalı birkaç detayda.

• Koruyucu sahibi insanlar kabuslarını normal insanlara göre daha gerçekçi ve ağır görürler.

• Koruyucular sorumlu oldukları kişinin henüz çocuk olması durumunda onu büyüyene kadar rüyalar alemine sokmamalı ve bundan onlara bahsetmemeliler.

• Her ne kadar güzel bir alem olsa da rüyalar aleminde de kötü varlıklar var.

• Koruyucu sahibi herkes rüyalar aleminde görüşebilir.

• Rüyalar alemini bilen herkesin bileğinde küçük bir dövme vardır.

Küçükken yoktur kişi büyüdükçe belirginleşir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçükken yoktur kişi büyüdükçe belirginleşir. Eğer zaten kişi çocuk değilse koruyucusuyla tanıştığı geceden itibaren bu dövmeyi bileğinde taşır.

Şimdilik bu kadar. Umarım kurgumu beğenirsiniz!

QUARANLANDINIZ!!!

Oneiro | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin