4.

215 12 0
                                    

Konečně jsme dorazili do místnosti, kde byli pavouci. Průvodčí (pokud se mu tak dá říkat) nám říkal co ti pavouci umí a jak je upravili.

Po asi půl hodině jsem si všimla, že jedno terárium ve kterém měl být pavouk bylo prázdné. Řekla jsem si, že na něm třeba dělají pokusy a dál to moc neřešila. Ale najednou jsem cítila jako by po mně něco lezlo, něco jako pavouk. Po chvíli jsem toho pavouka viděla na levém zápěstí.

Chtěla jsem ho zabít, ale ten pavouk mě kousnul. Docela to bolelo co si budem, ale nemohla jsem to nikomu říct, že mě kousnul nějaký pavouk. Akorát by se to moc řešilo stejně to nic nebude třeba to byl ještě pavouk co nebyl upravený.

Když jsem se podívala znovu na zápěstí, pavouk už tam nebyl. Možná jsem ho měla zabít hned, ale teď už je trošku pozdě. Potom co nám skončila exkurze mě bolela docela hlava, ale dalo se to přežít.

Nastoupili jsme do autobusu na zpáteční cestu. Po chvíli jízdy se mi udělalo nehorázně špatně. Začala se mi motat hlava, bolely mě snad všechny svaly v těle a hlava mi extrémně třeštila.

Ned co seděl vedle mě a Peterka (seděli jsme úplně vzadu jak je těch pět sedadel vedle sebe) si všimnul, že nevypadáme zrovna dvakrát nejlépe. Tak to řekl učitelce ta na to řekla, že na chvíli zastavíme a já s Peterkem půjdeme chvíli na čerstvý vzduch, že by nám to prý mělo pomoci.

Oba dva jsme vystoupili z autobusu a snažili jsme se přežít nebo alespoň u mě jsem si tím byla jistá protože věřte nebo ne, ale nevěděla jsem jak je asi Peterkovy. ,, Co ti je? " zeptal se mě Peterko a pokusil se usmát, ale úplně mu to nevyšlo. ,, Jen mě bolí hlava " odpověděla jsem mu na otázku a snažila jsem se abych tam neomdlela.

Znovu jsme nastoupili do autobusu a posadili se na místa. Po chvíli jsem v autobuse usnula, probudil mě až Ned s tím že už jsme u školy. Vzala jsem si svůj batoh, vyšla z autobusu a co nejrychleji jsem se snažila dostat domů.

Potom co jsem se dostala domů jsem hned padla do postele a usnula jsem zas a znovu.

Ok, tohle je závěr této kapitoly a já doufám, že se vám kapitola alespoň trochu líbila a budu ráda za každou zpětnou vazbu. ❤🦆

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat