Zbytek dne proběhl normálně a spolu s ním i celý víkend.
Prostě nic moc zvláštního se už nestalo. Už byl večer já jsem ležela v posteli s tím, že už chci spát.
Přemýšlela jsem, zkoušela všechno jen abych usnula, ale nějak to nešlo.
Rozhodla jsem se, že si vezmu oblek a půjdu se podivat na krásu nočního New Yorku.
Vstala jsme tedy z postele, oblékla si oblek a doplnila zásobník na pavučiny.
Otevřela jsem okno od svého pokoje a na pavučině jsem se zhoupla ven.
Sedla jsme si na kraj nějaké vysoké budovy a sledovala ten krásný New York.
Najednou jsem za sebou slyšela kroky, opatrně jsem se otočila, abych se podívala kdo to je.
Viděla jsem, jak se pomaličku blíží můj pavoučí parťák.
,,Ahoj" řekl opatrně a stoupl si vedle mě.
,,Ahoj" řekla jsem i když jsem nijak moc nevnímala.
,,Můžu?" poukázal na místo vedle mě.
,,Jo, jasně že můžeš" řekla jsem a skoro jsem se na pavoučka, ani neotočila.
Pavouček si sedl vedle mě, bylo ticho nějakou dobu. Nemáme se o čem bavit, protože když řekneme něco z našeho života, můžeme zjistit kdo jsme a tím se navzájem ohrozit.
Jen jsem sledovala ulice New Yorku ve kterých bylo stále rušno i když je tma.
,,Proč jsi vlastně tady?" prolomil ticho Pavouček.
,,Mohla bych se ptát na to samé" pousmála jsem se pod maskou, ačkoliv to nešlo vidět.
,,Ale teď se ptám já" řekl pavouček.
,,No tak nemůžu spát, spokojenej?" řekla jsem a dál se dívala na projíždějící auta.
,,Jo, spokojenej" pousmál se můj pavoučí parťák.
Věděla jsem, že se pousmál i přes to, že má masku.
Jen jsme vedle sebe seděli a dívali se celou noc na New York.
Když začalo vykukovat sluníčko, stoupla jsem si, a připravovala se zpět domů.
,,Tak se měj hezky pavoučku" rozloučila jsem se.
,,Ty taky" řekl mile pavouček a taky se začal připravovat domů.
Začala jsem se houpat po sítích až k mému oknu.
Vlezla jsem do svého pokoje po stropu a potichu a pomalu jsem se z něj pouštěla dolů.
Postavila jsem se na zem a začala ze sebe dávat dolů oblek.
Hodiny právě ukazovali půl sedmé a já jsem si řekla, že už nemá cenu si ještě lehnout.
Místo toho jsem se začala připravovat do školy.Po delší době další kapitolka. Přes prázdniny moc vydávat nebudu, ale pokusím se ještě o alespoň jednu kapitolu. Takže se mějte hezky užívejte volna a bye! 😻🦆
ČTEŠ
Two little spiders [Peter Parker ff]
FanfictionPříběh jedné holky jménem Natalia Williams a Petera Parker. Oba mají tajemství. Může toto tajemství změnit jejich životy? Většina postav v tomto příběhu patří Marvel studios. Taky v této knížce bude plno mého blbého humoru. Za případné chyby se oml...