6.

206 14 8
                                    

,,Následuj mě a nezdržuj se, je to tady velké a nechceme aby si se ztratila" řekl pan Stark tak jsem ho tedy následovala.
Došli jsme do něčeho jako pracovny/laborky.
,,Posaď se" poukázal na židli pan Stark a vzal si do ruky nějaké papíry.
,,Takže, slečno Williams. Včera jste byla ze školou na výletě do laboratoře pavouků, že?" zeptal se pan Stark i když vím, že to věděl.
,,No ano byli jsme tam" řekla jsem s nejistotou v hlase.
,,A nestalo se tam něco zvláštního,  nebo tak něco?" zeptal se pan Stark. Já vím, že ví, že vím.
,,Ne, pane Starku nestalo" řekla jsem a pan Stark se na mě nejistě podíval.
,,Podej mi levou ruku" řekl pan Stark sebevědomě. Podala jsem mu tedy levou ruku a pan Stark vyhrnul rukáv, toho jsem se bála.
,,Pane Starku, prosím-" řekla jsem ale pan Stark mě přerušil.
,,Slečno Williams, uvědomujete si co se stalo?!" vyjekl pan Stark že si snad všichni v budově myslí, že se děje něco opravdu vážného.
,,Ne...?" odpověděla jsem po chvíli uvažování.
,,Máte teď v rukách velkou zodpovědnost. Mohla by jste chránit město a chránit obyčejné civilisty. Máte dar" řekl dramaticky pan Stark dramaticky.
,,Pane Starku, myslím že na dramatickém kroužku by vám to šlo skvěle.
Co mám udělat proto abych ten ,,dar" využila?" řekla jsem a čekala jsem co mi pan Stark odpoví.
,,Něco bych tu pro vás měl, ale bude to nebezpečné" řekl pan Stark a před námi na stole, se objevil hologram obleku (pozn. od autorky asi takový jaký měla Gwen v Spider-man intro the spider verse).
,,Toto je oblek který by jsi nosila, kdyby jsi příjmula mou nabídku" řekl docela pyšně pan Stark a já jsem se na něj podívala.
,,Pane Starku, příjmám vaši nabídku" řekla jsem s hrdostí a pan Stark poukázal na kufřík co ležel v rohu místnosti.
,,Otevři ho" řekl pan Stark a já jsem tedy vstala ze židle a šla ke kufříku. Otevřela jsem ho a tam byl přesně ten oblek co byl na hologramu.
,,Ó můj bože!" bylo na mně vidět, že jsem vážně nadšená. Pan Stark vypadal, že je na sebe velmi pyšný, ale tak co čekáte od takového egoisty?
,,Jdi si ho vyzkoušet a potom se vrať i v obleku" řekl pan Stark. Popadla jsem oblek a šla do vedlejší místnosti se převléknout.
Vrátila jsem se zpátky za panem Starkem a ten mi podal takové dva černé pásky.
,,Nasaď si je na ruce" řekl pan Stark a tak jsem si ty pásky nasadila.
,,Teď skrč prostředníček a prsteníček" řekl pan Stark a zněl jako malé dítě co se těší, že půjde s maminkou do hračkářství.
Pokrčila jsem tedy prostředníček a prsteníček a najednou u náramku vystřelila pavučina.
,,Tady máš ,,recept" jak si tyto pavučiny budeš míchat. Náramky sundávej jen když půjdeš do vody jinak je měj pořád na rukách" dal mi pan Stark papír a tam bylo napsané jak mám připravit tyto pavučiny.
,,Takže, slečno Williams zítra se tu hned po škole ukážete, před školou tě vyzvedne Happy, který tě teď poveze domů. Kdyby se někdo ptal tak jsi moje nová stážistka a děláš mi stáž. Budeš tu každý den po dobu jednoho měsíce chodit trénovat ještě s jedním takovým klukem, který má stejné schopnosti jako ty, ale nesmíte vědět kdo jste pod maskami. Mimo můj dohled si dělej co chceš jen nikomu neříkej, že ti Tony Stark nabídl takovou věc a nepoužívej ten oblek jen tak aby si se předvedla třeba kamarádům nic takového a nikomu ani muk, jasné?" dokončil svou slohovou práci za kterou by pan Stark určitě dostal jedničku s hvězdičkou.
Šla jsem tedy ven z budovy a tam čekalo černé auto, podobné tomu ve kterém jsem přijela. Před autem stál takový chlapík byl trošku silnější, ale vážně jen trošku, měl kudrnaté vlasy a byl v černém obleku.
Zjistila jsem, že se jmenuje Happy a není moc happy z toho, že mě musí vést domů.
Potom co jsem dorazila domů už byla docela tma, šla jsem do bytu za Avou která už se strachovala kde jsem.
,,Promiň, pan Stark mi nabídl stáž tak jsem to vzala a chvíli jsem se tam zdržela" musela jsem lhát co se dalo jinak dělat?
,,Dobře, ale příště mi dej alespoň vědět, že se zdržíš. A slyšela jsem dobře, že ti práci nabídl pan Stark?! Natali to je úžasné!" teta se radovala.
,,Jo, je to úžasné, asi si půjdu lehnout už jsem docela unavená" vzala jsem si něco na jídlo a šla s tím do pokoje, kde jsem dala hluboko do skříně oblek, aby ho Ava nenašla.
Dala jsem si sprchu pustila si seriál a následně šla spát.

Takže toto byla zatím moje nejdelší kapitola. Dala mi hodně práce a taky mi trvalo dlouho to všechno sepsat, takže doufám, že se vám kapitola alespoň trochu líbila a budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu. Mějte se hezky! 🦆😻

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat