Ráno jsem se probudila, už mi bylo dobře. Vstala jsem z postele, teta už nebyla doma a já jsem vstala včas, což není moc časté. Šla jsem si udělat hygienu. Rozčesala jsem si vlasy, vzala batoh, do kterého jsem si dala oblek kdyby náhodou něco a šla na autobus.
Potom co jsem dorazila do školy a následně do třídy jsem si sedla dozadu, Peterko seděl s Nedem. Vytáhla jsem si blok a začala si kreslit.
Na obědě ve školní jídelně jsem seděla s Peterkem a Nedem.
Najednou mi na mobilu pípla zpráva ve které stálo: ,,Zdravím Natali, po škole si oblékněte oblek a jděte do uličky vedle školy vyzvednu vás tam autem, TS."
,,Lidi musím jít, mám stáž u pana Starka". Ve stejnou chvíli se zvedl i Peterko ,,musím jít tetě pomoct s úklidem" řekl Peterko zvedl se od stolu a odnesl skoro nedotčený oběd.
Také jsem odnesla oběd vzala si věci ze skříňky a šla jsem do uličky vedle školy.
Převlékli se do obleku dala si masku a šla k autu co už na mě čekalo. Nastoupila jsem a v autě byl za volantem Happy a na místě spolujezdce pan Stark. Sedla jsem si tedy na zadní sedadlo.
Chvíli jsme jeli a pak jsme najednou zastavili. Po chvíli do auta nastoupil kluk v červeno-modrém obleku.
,,Zdravím pane Starku. A asi ahoj holko, já jsem P- Spider-Man, jo jsem Spider-Man." řekl Spider-Kluk přátelsky.
,,Ahoj já jsem Spider-girl." řekla jsem a pokusila se nebýt nepříjemná.
,,Těší mě, Spider-girl "
,,Mě taky, Spider-Kluku" to jsem si nemohla odpustit, prostě ne.
,,Proč Spider-Kluku?"
,,Protože jsem to řekla."
,,Ta holka je úžasná" prohodil pan Stark a dál se věnoval nějaké nepodstatné konverzaci s Happym.
Po chvíli jsme dorazili k Avengers Tower.
,,Vy dva do tělocvičny, n#e aby si vás někdo všimnul, to znamená žádné zdržování. V tělocvičně vás bude čekat Natasha nebo jestli chcete Black Widow, která vás bude většinu času trénovat. Nikdo jiný kromě mě, Happyho a Black Widow neví, že jste tady. Tělocvična je od vchodu napravo páté dveře vlevo." řekl pan Stark a i s námi vešel do Avengers Tower.
Pan Stark šel na druhou stranu a my jsme šli podle pokynů pana Starka.
Dorazili jsme do tělocvičny, kde už byla zrzka v černém oblečení, zvaná Black Widow.
,,Ahoj spider děti" řekla sarkasticky Black Widow.
,,Zdravím, trenérko pavouků" řekla jsem taky sarkasticky.
Skip time:
Po tréninku mě pan Stark odvezl domů a Spider-Kluka odvezl Happy.
Dorazila jsem domů a čekala než přijde teta. Po chvíli jsem se rozhodla, že půjdu do města jen tak se projít, protože mě už čekání nebavilo.
Vzala jsem si batoh do kterého jsem si dala mobil, klíče, peněženku s pár dolary a pro jistotu oblek.
Vyrazila jsem tedy do města kde jsem se chvíli procházela.
Po chvíli jsem si všimla, že v bance naproti jsou lupiči.
V rychlosti blesku jsem si dala oblek a šla do banky, kde už čekal Spider-kluk.Doufám, že se vám kapitola líbila budu ráda za zpětnou vazbu. Mějte hezké Velikonoce! 😻🦆
ČTEŠ
Two little spiders [Peter Parker ff]
FanfictionPříběh jedné holky jménem Natalia Williams a Petera Parker. Oba mají tajemství. Může toto tajemství změnit jejich životy? Většina postav v tomto příběhu patří Marvel studios. Taky v této knížce bude plno mého blbého humoru. Za případné chyby se oml...