16.

122 13 0
                                    

Vešla jsem do vchodu, ještě jsem se otočila a podívala přes prosklené dveře na Peterka. Ten v klidu šel dál do dalších vchodů a vůbec nic neřešil.

Otočila jsem se zpátky a opřela se o dveře. Začala jsem přemýšlet, nedělám to moc často, většinou dřív konám než myslím.

Mám takový divný pocit jako....
Nevím jak to upřímně popsat, ale název to má, myslím, že se tomu říká láska. Sice se známe jen asi měsíc, ale prostě něco mě k němu táhne a já nedokážu popsat co.

Vyšla jsem tedy schody a odemčela byt. Překvapivě teta už byla doma a zdá se, že tu nebyla úplně sama.

Z obýváku byly slyšet dva hlasy. Hlas mé tety a mužský hlas, neslyším ho moc dobře, ale zní to jako pan Stark....?

Došla jsem do obýváku, kde jsem zjistila, že mé odhady byli správné. Na gauči v obýváku seděl pan Stark s mojí tetou po jeho levé ruce.

,,D-dobrý den pane Starku" na začátku věty jsem se trochu zakoktala, protože jsem nevěděla co tu pan Stark dělá, když mám dnes 'stáž' zrušenou.

,,Ahoj Natali, moc rád tě vidím, vím že dnes jsme se vidět neměli ale musel jsem s tvou tetou něco pořešit" řekl pan Stark a letmo na mou tetu mrknul.

Já se z něj snad poseru, jen tak si přijde k nám domů, kdo ví co tu s mou tetou prováděl a ještě s úplným klidem na duši řekne, že potřeboval neco pořešit.

,,A co je tak důležitého, že jste musel přijet k nám domů?" řekla jsem se značnou arogancí v hlase.

,,Domlouval jsem s tvou tetičkou týdenní zájezd do Berlína, společně s mým druhým stážistou" řekl pan Stark.

Moje teta se usmívala jako sluníčko. Kdo ví co jí pan Stark dal.

,,No dobře už vás nadále nebudu obtěžovat" řekl pan Stark, napil se vody kterou dostal, nejspíše od tety.

,,Na shledanou pane Starku" řekla jsem. Pan Stark se sebral, mávnul na rozloučenou rukou a bez jediného slova odešel.

Takže další kapitola, kde jste se dozvěděli hodně podstatných informací. Taky bych vám chtěla poděkovat za 400 přečtení, moc to pro mě znamená a vím, že vás to baví. Taky bych vás chtěla informovat, že píšu další knihu podle seriálu The Umbrella Academy, Not Normal Kids. Takže kdyby jste seriál viděli a měli náladu, čas a trpělivost tak si to můžete přečíst. Budu se snažit co nejdříve u další kapitoly bai.

401 slov

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat