17

123 13 6
                                    

Když pan Stark odešel, vydala jsem se k sobě do pokoje. Takže shrneme si to s největší pravděpodobností pojedu do Berlína se Spider-klukem.

Teď mi něco došlo.

Dneska jsem měla jít k Peterkovi stavět to lego. Málem bych na to zapomněla.

,,Teto, dneska jdu k Peterkovi stavět lego, bude tam i Ned, takže se na mě nedívej tak jak ses na mě podívala" oznámila jsem mojí tetě.

,,Kdo je Peterko a Ned nebo co?" zeptala se teta, málem bych zapomněl moje teta pořádně nevedela, že už mám nějaké kamarady, protože jsme tu nebydlely sotva ani měsíc. Navíc teta je poslední dobou častěji v práci.

,,To jsou moji kamarádi ze školy" odpověděla jsem tedy tetě ta si mě zprvu projela nevěřícným pohledem, ale potom usoudila, že jí nelžu.

,,Dobrá tedy, v kolik jdeš?" zeptala se mě teta a na chvíli stlumila televizi, aby mě lépe slyšela.

,,V sedm bych tam měla být, takže mam ještě dost času" řekla jsem a sedla jsem si za tetou na gauč, vytáhla jsem si mobil a začala jsem si číst nějaké články na internetu. Sice byl teď internet plný mě a Spider-kluka, ale můžu zkusit si o sobě něco přečíst.

***

Už půl hodiny si pročítám nějaké články o mě a Spider-klukovi a našla jsem jeden velmi zajímavý.

Co po nás chtějí neodhalení hrdinové Spider-dua? Jsou to snad mimozemšťané nebo potomkové pavouků?

No doufám, že je to myšleno ironicky protože pořád nemám osm noh. I když mám takový pocit, že internetu už bylo dneska dost. Kdo ví jestli bych se nedozvěděla, že jsem leguán převlečený za pavouka.

,,Nekoukneme se na nějaký film Avengers a Pavoučího-dua už mám po krk" navrhla jsem tetě.

,,Jasně proč ne" řekla poměrně nadšeně teta a začala vybírat film.

Nakonec jsme se rozhodly pro Aladina, ani nevím proč prostě obě milujeme tu pohádku. Nakonec jsem usnula.

Probudila jsem se kolem šesté večer. Vstala jsem a začala jsem se chystat k Peterkovi. Když jsem byla připravená a ve své kapse v mikině jsem měla klíče, telefon a sluchátka, začala jsem se obouvat.

Vyrazila jsem pět minut před sedmou a šla rovnou hledat ve kterém vchodě bydlí Peterko a jeho zvonek.

Dalo mi to sice docela zabrat ale zvládla jsem to. Yeey!

Zazvonila jsem tedy na zvonek a v něm se ozval Peterko, sdělil mi do kterého patra jet a pustil mě do vchodu.

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat