10.

139 14 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila brzy, protože mi zvonil budík který bych nejraději vyhodila z okna a spala dal, ale to bohužel nemůžu.
Po chvíli přemlouvání sami sebe jsem z postele vstala, teta už byla v práci jako vždy.
Ještě že už je pátek, kdyby byl ještě jeden den navíc asi bych nepřežila.
Dala jsem si snídani a následně jsem si šla vyčistit zuby.
I přes to jak se mi nechtělo, tak jsem si zbalila věci do školy a šla pěšky do školy.
Cestou jsem viděla Peterka a Neda jak se o něčem baví, Neda očividně něco hodně zajímalo.
Doběhla jsem ty dva.
,,Ahojte kluci! O čem se bavíte?" zeptala jsem se a čekala až mi jeden z nich odpoví.
,,Jen jsme se s Nedem domlouvali, že dostavíme hvězdu smrti z lega" odpověděl Peterko a usmál se.
,,Že můžu stavět s vámi?" zeptala jsem se, protože mám strašně ráda lego a chci vidět kluky i mimo školu někdy.
,,Jasně, že můžeš tak ve středu večer u Petera. Třeba kolem sedmé?" řekl Ned i s otázkou v hlase.
,,Jo, to by šlo" odpověděl Peterko Nedovi.
,,Já mám čas takže klidně nemám s tím problém" odpověděla jsem a usmála jsem se.
Dorazili jsme do školy, já si sedla úplně dozadu a začala si něco čmárat do bloku.
Najednou se mi o lavici opřelo to nejhorší stvoření na planetě, který snad vzniklo omylem, divila bych se kdyby ne.
To stvoření bylo nebo spíš byl Flash, spolužák který si o sobě myslí, že je nejlepší ze všech.
,,Williamsová, co si tu čmáráš za pavouky?" vythl mi Flash z ruk můj blok a já měla sto chutí mu jednu fláknout.
Agrese mě přemohla a já vzala první knížku co jsem měla po ruce, napřáhla jsem se a jednu mu flákla. Flashovi začala téct krev z nosu, natáhl se ke mě Flash přes lavici.
,,Ty jedna mrcho!" začal na mě řvát Flash.
Upoutali jsme pozornost všech ve třídě. Spolužáci se kolem nás rozestoupili.
Peterko vystoupil z toho houfu lidí co kolem nás byli.
,,Flashi nech toho dala ti jen to co sis zasloužil" zastal se mě Peterko.
,,Pinďour Parker se nam zastava male Williamsové? Nejsi ty nahodou zamilovaný?" začal se smát Flash.
,,Flashi nech toho nebo-"
,,Nebo co? Dáš mi do nosu a budu brečet to už i tvoje milovaná umí dát větší ránu než ty" přerušil Peterka Flash.
Najednou do třídy vešla učitelka a to bylo poprvé co jsem ji upřímně ráda viděla.

Zdravim po dlouhé době nová kapitola, protože mi nebylo dobře jak fyzicky tak psychicky. Teď už je to mnohem lepší. Doufám, že se vám kapitola líbila budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu. Mějte se fanfárově ahoooj. 🦆😻

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat