Jela jsem výtahem do patra, které mi bylo sděleno. Když výtah zastavil, vystoupila jsem a vydala se ke dveřím ve kterých stál Peterko.
,,Ahoj, je tu už i Ned?" pozdravila jsem a rovnou se zeptala na Neda. Proč? Protože jsem přišla stavět lego které má přinést Ned.
,,Ahoj, a ne, ještě ne. Prý přijede později, protože nestíhá" odpověděl mi Peterko a poškábal se na zátylku.
,,Pojď dál" vyzval mě Peterko a odstoupil od dveří. Jen jsem vešla a rozhlížela se kolem sebe.
Těsně po tom co jsem vešla do chodby, přišla z nějaké místnosti nějaká žena.
,,Ahoj já jsem May, Petrova teta. Jsem ráda, že si Peter přivedl konečně nějakou holku" řekla mile a usmála se.
,,Těší mě. Já jsem Natalia a s Peterkem jsme jen kamarádi" usmála jsem se nazpět.
,,Je mi to jasné" řekla May a mrkla na mě. Nad tím Peterko protočil oči.
,,Natali pojď do pokoje" řekl Peterko. Takže jsem se vydala za ním do jeho pokoje. Ještě předtím než jsme vešli jsem slyšela May jak říká.
,,A žádné blbosti!"
Když jsme vešli do pokoje tak jsem se posadila na Peterkovu postel a nastalo trapné ticho.
,,No, tak jak se máš asi?" řekla jsem docela nervózně ani nevím proč.
,,Jo, jde to nějak" řekl Peterko a zase dal ruku na zátylek. Všimla jsem si že to dělá jen, když je nervózní.
Trapná atmosféra v místnosti převládala a já si hrála se svými prsty a doufala, že Ned co nejrychleji přijde.
Mé přání se vyplnilo a slyšela jsem zvonek a po dvou minutách i hlas Neda.
,,Ahoj, Natali" pozdravil mě Ned, když vešel do pokoje.
,,Ahoj, Nede" odpověděla jsem mu.
Dvě důležité věci:
První : Mám dvě verze, dva nápady jak navázat na tuto kapitolu takže mi jen napište číslo jestli jedna nebo dvě.
Druhá : Do prázdnin si dám pauzu od tohoto příběhu, kdo čte i příběh "Not Normal Kids" tak ten bude vycházet dále normálně, takže tak a zatím ahoooj 🦆!A napište do těch komentářů (nebo jak to tu nazvat).
ČTEŠ
Two little spiders [Peter Parker ff]
FanfictionPříběh jedné holky jménem Natalia Williams a Petera Parker. Oba mají tajemství. Může toto tajemství změnit jejich životy? Většina postav v tomto příběhu patří Marvel studios. Taky v této knížce bude plno mého blbého humoru. Za případné chyby se oml...