5.

203 13 1
                                    

Ráno jsem se probudila poměrně brzy, bylo 5:30 ráno. Ještě jsem se snažila spát ale nešlo mi usnout tak jsem se na to vykašlala.
Vstala jsem a šla jsem se kouknout do zrcadla. Viděla jsem sebe (překvapivě), ale něco bylo jinak, vypadala jsem jinak. Měla jsem hubenější stehna, pevnější zadek a byla jsem hubenější. Vypadá to jako bych někdy cvičila, ale ne třeba jednou za čas, ale každý den velmi intenzivně. Nevím jak se to mohlo stát, podívala jsem se ještě na kousnutí od pavouka které tam pořád bylo. Sice mi bylo mnohem lépe než den předtím, ale pořád mi nebylo nejlépe.
Šla jsem do koupelny kde jsem si dala snad poprvé po ránu sprchu. Vzala jsem si na sebe černou mikinu abych zakryla kousnutí od pavouka a černé džíny.
Přišla jsem do školy poprvé pěšky, protože jsem vstala brzy tak proč toho nevyužít.
Hned co jsem dorazila do školy jsem šla do třídy a sedla si vedle Petera, který vypadal, že je mu o hodně lépe než včera.

Po škole:
Vyšla jsem ze školy a šla jsem zase zpátky pěšky, protože můžu.
Asi v polovině cesty, se u mě zastavilo auto jako kdyby patřilo milionáři. Zastavila jsem taky, protože jsem byla zvědavá co se bude dít dál.
Jak jsem říkala, že to auto vypadá jako kdyby patřilo milionáři byla pravda, z auta vystoupil samotný Tony Stark.
,,Zdravím, já jsem Tony Stark, to ty samozřejmě už víš. Hledám jednu dívku jménem Natalia Williams. Neznáš ji náhodou?" zeptal se pan Stark a mě něco zarazilo a to něco bylo, že mě hledá.
,,Dobrý den, pane Starku. No já jsem Natalia Williams. Chtěla bych se zeptat proč mě vlastě potřebujete?" zeptala jsem se s trochou nejistoty.
,,Nastup si do auta, až budeme na místě všechno ti vysvětlím, neboj." řekl mi úplně klidně.
Nevím co mě to napadlo, ale opravdu jsem nastoupila a v tu chvíli mi asi ani nedošlo, že to může být podvodník a znásilnit mě, prostě jsem nastoupila.
Oba dva jsme byli ticho, až po chvíli mě přemohla zvědavost tak jsem se prostě zeptala.
,,A kam jedeme?" zeptala jsem se s docela velkou nejistotou.
,,Jedeme do Avengers Tower" řekl a dál se věnoval řízení.
Po asi čtvrt hodině jsme dorazili k Avengers Tower.
,,Vítej v Avengers Tower!" řekl s kapkou nadšení. ,,Pojď dál a neboj se."
A jak řekl tak jsem udělala, šla jsem do Avengers Tower, ale i tak jsem se bála.

Já doufám že se vám kapitola líbila i když byla taková nudnější. Budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu a ahooj. 🦆😻

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat