*Akın'dan*
Bakışlarımı elimde tuttuğum kâğıttaki fotoğrafın üzerinde gezdirirken düşüncelerimin tamamen birbirlerine girdiğini hissedebiliyordum. Kafam o kadar karmakarışık bir haldeydi ki bu karmaşıklık başımı ağrıtmaya başlamıştı.
Saatlerdir elimde tuttuğum kâğıtta bilgileri yazan adamı arıyorduk ve sonunda nihayet bulmuştuk.
Bu adam Batuhan Akar'dı.
Namı değer kardeşimin gönlünü çalmayı başarabilen adamdı.
Bakışlarımı dikkatlice fotoğrafın üzerinde gezdirdim. Adam yani Batuhan tam da Emir'in bana anlattığı gibi biriydi. Anlaşılan Batuhan görünüşü konusunda Emir'e karşı dürüst olmuştu. Bu iyi bir şeydi. En azından kendini olmadığı biri gibi göstermeye çalışmamıştı.
Yine de bu ona kızgın olmadığım anlamına gelmiyordu.
"Şimdi senin ağzına sıçtım Batuhan Akar."
Derin bir nefes alırken başımı havaya kaldırarak kendi kendime konuştuğum sırada söylediklerimi duyan Oğuz sırtını gerdirmeyi bırakarak bakışlarını bana çevirdi ve kaşlarını çatarak elimdeki kâğıdı elimden aldı.
"Şşh sakin ol Akın. Daha az önce seninle Emir'le Batuhan'ın arasında olanlara müdahale etmemen hakkında konuşmadık mı?"
Evet, konuşmuştuk.
Saatlerce okuldaki tüm erkek son sınıf öğrencilerinin bilgilerine bakmıştık ve aralarından adı Batuhan olanları kenara ayırmıştık ve açıkça itiraf etmeliydim ki gördüğüm her yeni Batuhan'da defalarca kez küfür etmiştim.
Ulan insanlar çocuklarına isim bulmakta çok mu zorlanıyorlardı yoksa tüm Batuhan'ları kendine çeken okulumuz muydu bilmiyordum ama bu kadar çok Batuhan'ın bir araya toplanmış olması normal değildi.
Tüm bu anormalliğe rağmen onlarca Batuhan'ın arasından Emir'in anlattıklarına uygun olan Batuhan'ı bulabilmek için sırayla tek tek eleme yapmak zorunda kalmıştık ve tüm bunları yaparken kaç kez yorgunluktan ara verdiğimizi bile bilmiyordum.
Hatırladığım kadarıyla bir ara havanın karardığını fark edip yemek yemeğe karar vermiştik ve sonrasında yine eleme yapmaya devam etmiştik.
Ve nihayet onu bulmuştuk.
Ancak bu kez başka bir problem çıkmıştı çünkü Oğuz, Batuhan'ı liseden tanıdığını söylemişti. Buraya kadar sorun yoktu. Onu tanıyor olabilirdi ama sorun Oğuz'un beni onların yani Emir'le Batuhan'ın arasında yaşananlara karışmamaya söz verdirtmesiydi.
Oğuz'un anlatamadığı ama Batuhan'ın çekingenliğinin anlaşılabilir bir nedenden dolayı olduğunu söylemesi ve benim ona olan güvenim yüzünden hiçbir şey yapamayacaktım.
Batuhan denilen adam geçmişte neler yaşamıştı bilmiyorum ama sanırım gerçekten durum oldukça ciddi bir şeydi çünkü Oğuz bu konuda oldukça katı bir şekilde Batuhan'ın üzerine gitmememi söyleyip, onunla tanıştığımda anlayışlı olmam için bana söz verdirtmişti.
"Bilmediğin şeyler var Akın ama bunları anlatmak bana düşmez. Sana söylediğim gibi Batuhan'ı liseden tanıyorum ve onun neden bu kadar çekindiğini iyi biliyorum. Üstelik inan bana Batuhan'ın yaşadığı şey hiçte kolay bir şey değil. Bu yüzden de onların arasına girmeyeceksin Akın. Bırak ikisi kendi aralarında halletsinler."
"Ama-"
"Lütfen, Akın."
Son kez itiraz etmeyi denemem Oğuz'un beni tekrar uyarmasıyla sonuçlandığında derin bir nefes alarak aldığım nefesi pes ettiğimi belli edercesine dışarı vererek başımı onaylarcasına salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakmak (BxB)
Teen FictionKapalı bir kutu gibi olan Akın Tetikçi, Oğuz'u gördüğü ilk andan itibaren kalbindeki boşluğu dolduracak kişiyi bulduğunu fark etmişti... Oğuz'sa o zamanlar Akın'ın var olduğunun farkında bile değildi. Her daim tek başına olan Oğuz Alsancak, Akın'a s...