Ertesi gün Baekhyun uyandığında yüzü şişmişti, çok güzel bir şekilde uyumuştu. Yataktan kalkıp iş için hazırlanıp mutfağa gittiğinde küçük kutunun içindeki kurabiyeleri görünce tebessüm etti, acaba Chanyeol sever miydi ki? Beğenmese bile o yiyebilirdi. Bisikletine binmek için dışarı çıktığında dışarıda karşısında Chanyeol'ü görmüştü, şaşkınca ona baktıktan sonra istemsizce güldü.
"Beni almak için mi geldin? Şaşırdım açıkcası."
"Hava soğuk bu soğuk havada donmak istiyorsan elbette bisikletine bin."
"Hm haklısın bineyim. Şey sana vereceğim şeyi sever misin bilmiyorum ama yine de umarım beğenirsin.. Beğenmezsen de sorun yok ben hallederim."
"Neymiş? Bakabilir miyim?"
"Elbette bakabilirsin." Elindeki küçük kutuyu verdikten sonra heyecanla, parlak gözlerle onun büyük gözlerine bakmaya başladı.
Chanyeol kutuyu açınca karşılaştığı beş tane kurabiye ile kaşlarını kaldırıp tebessüm etti, çok güzel kokuyorlardı gerçekten, tatlı şeyleri hep sevmiştir çünkü içinde sarımsak yoktu. Baekhyun'a baktıktan sonra nezaketle elini omzuna götürüp hafif bir şekilde vurdu."Bunlar gerçekten çok güzel, eline sağlık. Afiyetle yiyeceğim ama şimdi yiyemem evime gittiğimde yerim."
"Olsun sorun değil ve teşekkürler, büyükannem yaptı ben değil, ben beceriksizim bu konularda."
"Önemli değil, ona teşekkürlerimi ilet lütfen, hadi şimdi gidelim bizi bekleyen insanlar olabilir."
Baekhyun başını onaylar bir şekilde salladıktan sonra arabanın ön koltuğuna binip kemerini taktı, araba mis gibi parfüm kokuyordu yine. Acaba hangi parfümü kullanıyor diye yine düşündü ama arabasında neden parfüm taşısın ki?
Kısa sürede emniyet müdürlüğüne geldiklerinde ikisi işlerinin başına geçmişlerdi. Cadılar bayramına da az bir zaman kalmıştı, bu zamanlarda etraf harika süsleniyor ve güzel partiler oluyordu. Şef çalışanların yanına geldiğinde elinde birkaç tane zarf daha vardı, büyük ihtimalle davetlilere verilecek olan zarflardı."Evet herkes beni dinleyebilir mi? Tamam teşekkürler. Yarın gece büyük bir parti verilecek, cadılar bayramı kostümlerinizi hazır edin çünkü işinize yarayacak. Sizi orada bekliyorum. Lütfen gelin ve eğlenelim."
Baekhyun heyecanlanarak Chanyeol'ün yanına gitti, Minseok ve Junmyeon da onlara yanına gelmişti.
"Ee ne kostümü alacaksınız? Ben mumya olmayı planlıyorum." Baekhyun herkesten çok heyecanlıydı.
"Ben şirinlik yaparak Minyon kostümü giymek istiyorum.. Küçük kardeşimle ben ona taktık bu sıra.. Siz? Junmyeon?"
"Ben değişik bir karakter olacağım onu bana bırakın."
"Ben Deadpool olacağım, benim gibi bir manyağın onu olması çok normal."
"O zaman şimdi erkenden çıkarsak bence kostümlerimizi ve makyaj malzemelerimizi alabiliriz hm?"
"Mantıklı olabilir aslında hadi gidelim!" Hepsi aşağı indiklerinde en iyi fikir olarak Chanyeol'ün jipine bindiler. Kısa sürede hemen şehir merkezine gelmişlerdi.
"Benim bildiğim iyi bir kostümcü var oraya gidelim lütfen!"
"Olur, ben buraları unutmuşum zaten tarif edersen iyi olur."
Baekhyun'un tarifleriyle kısa sürede gelmişlerdi. İçeride çok kişi vardı ve havasızdı ama yine de insanların arasına girdiler Baekhyun kostümlerin hepsine bakarak dalga geçerken Junmyeon sihirbaz pelerini ve asasını alarak güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Tatlı Tebessümü {CHANBAEK} [TAMAMLANDI]
Fanfiction" Kasım 1920'lerde Seoul'deki eski büyük saraya yakın bir arazinin çevresinde büyük bir kaza gerçekleşti, arabanın içindeki herkesin ölmesi beklenirken, bir yaşlarındaki küçük erkek çocuğunun yaşadığını öğrendiler. Yetkililer nerede olduğunu bilmeme...