Dün olanlardan sonra ikisi de çok heyecanlı ve utanmışlardı özellikle Baekhyun.. Uzun zaman sonra böyle şeyleri hissediyordu, en son üniversitede bir çocuğa açılmış fakat sonrasında onun erkeklerden değil de kızlardan hoşlandığını ve aşık olduğunu öğrenince çok kırılmıştı ve kendisini kapatmıştı. Bu sefer hislerinin onu yanıltmayacağına dair bir şeyler vardı içinde. Chanyeol böyle şeyleri daha önce hiç deneyimlememişti ama biliyordu, fakat kendisi korkmuyor da değildi, sevdiği ne kadar insan öldürülmüştü ve yine aynı şeyler olur diye korkuyordu. Baekhyun'a değer veriyordu çünkü burada onunla yakın arkadaş olan tek insan oydu.. Gerçeği öğrense o bile kalır mı emin bile değil çünkü kim bir vampirden hoşlanır ki? Bu gerçek hayat, filmlerdeki gibi olmaz. Baekhyun Bella, Chanyeol de Edward değil ya? Baekhyun'un ondan korkup kaçacağından yüzde yüz emindi, peki ne yapacaktı ki? Kendisini ondan uzaklaştıracak mı yoksa daha çok kendisine mi bağlayacaktı o da bilmiyordu..
Sabah olduğunda Baekhyun kalkması gereken saatten bir iki saat daha önce kalkmıştı, bugün çok iyi hissediyordu kendisini, kalkıp duşunu aldıktan sonra siyah kumaş bir pantolon, üstüne rahat bir gömlek giydi onun da üstüne mavi bir kazak giydi. Köpeğinin suyunu ve mamasını değiştirdikten sonra aşağıya inip büyükannesi ve kendisi için kahvaltı hazırlayacakken aklına Chanyeol geldi onun da kahvaltıya eşlik etmesini isterdi tam şu an, telefonunu eline alıp hemen aramaya karar verdi fakat açmamıştı, gözlerini devirdi alışmıştı artık. Birkaç denemeden sonra yine açmayınca pes etti."Tanrı aşkına.." dedi sonra da aklına mesaj atmak geldi.
Meraklı Dedektif:
Heeey! Günaydın! 🖐🏻 Hâlâ uyanmadın mı ya? Bak bu gidişle geç kalacağız.
Uzun bir süre yanıt vermesini bekledi ama yoktu, gerçekten neredeydi böyle?
Cevap verememesinin tek nedeni şu an kılık değiştirip yoğun bir araştırma içinde olmasıydı.DÜN
Gece eve geldiğinde geniş kapsamlı bir araştırmaya başlamıştı. En son intikamını alacağı insanların bir listesini yapmıştı. Sıradaki kişi Han Joohyuk'tu. Bu adam küçükken evlerine her gün gelen ona eziyet adamın korumalığını yapıyordu. Chanyeol evden ayrılmadan önce bu adam görevden alınmıştı çoktan. Bu adamı öldürmeyecekti fakat yine de bildiği şeyler var mı diye yoklayacaktı. Adamı internette araştırdığında bir güvenlik şirketinin olduğu bilgisi eline geçti, HAN GÜVENLİK SİSTEMLERİ.
Şirketin adını bir yere not etmişti, şirket şehir merkezinin tam ortasındaydı buraya kolayca gidebilirdi.
Sabah olduğunda üstünü asla tanınmayacak şekilde giyindi; siyah pantolon, siyah kazak, siyah bir şapka ve siyah bir maske.. Evinden çıktıktan sonra kısa bir süre sonra adrese gelmişti, hemen içeri girip adama "çabuk bana o leş herifle ilgili bilgileri ver." Demeyecekti, bunun için bir şeyler uydurması gerekiyordu. Uzaktan önce dışarıyı inceledi anlaşılan baya küçük bir yere benziyordu, internette şirket diye çıkması gülünçtü. Telefonundan kiralık olan dükkanları araştırdı, bir tanesini arayıp tutmak istediğini söyledi. Sahte dükkan tamamdı, şimdi içerisine yerleştireceği güvenlik sistemleri gerekiyordu ki bunun için tam adresindeydi. Omuzlarını geriye alıp dik bir şekilde yürümeye başladı. Sabah daha erken olduğu için kimse yoktu. İçeri girdiğinde Joohyuk içeriye gelen uzun boylu bu yabancıya doğru yürüyüp hafifçe tebessüm etti."Merhaba hoş geldiniz, ne için gelmiştiniz?"
"Merhaba ben bir dükkan kiraladım ve burada da güvenlik sistemleriyle ilgili eşyalar olduğunu duydum, sanırım burada bu işi siz çok iyi yapıyorsunuz diye duydum yani öyle dediler. Ben de size gelmek istedim. Rica etsem bana gösterir misiniz?"
"Evet ama ne için kullanacaksınız? Ona göre vereceğim."
"İllegal işler diyelim. Sigara falan, anlarsın ya hani." Chanyeol adamın gözlerine anlaması için dik dik baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Tatlı Tebessümü {CHANBAEK} [TAMAMLANDI]
Fanfic" Kasım 1920'lerde Seoul'deki eski büyük saraya yakın bir arazinin çevresinde büyük bir kaza gerçekleşti, arabanın içindeki herkesin ölmesi beklenirken, bir yaşlarındaki küçük erkek çocuğunun yaşadığını öğrendiler. Yetkililer nerede olduğunu bilmeme...