Aylar geçmişti, her şey klasik ve monoton geçiyordu yine. Yine suçlular bulunuyor ve teslim ediliyordu, Chanyeol'e gelen mesajlar da durmuştu, fakat her şey gittikçe sıkıcı olmaya devam ederken dedektiflerimiz için her şey böyle değildi. Baekhyun ve Chanyeol gittikçe yakınlaşmaya başlamıştı, şu an "flört" denilebilecek bir dönemdelerdi. Her zaman olduğu gibi Chanyeol sabah gidip Baekhyun'u almaya gitti, bugün içinde değişik hisler vardı; kötü şeyler olabilecek gibiydi bu yüzden kendini rahatlatmak için derin nefesler aldı. Baekhyun'u arabanın içinde beklerken derin bir nefes aldı ve saatine baktı, normalde saate bakmak gibi adetleri yoktur ki zaten vampir olduğu için de zamanla bir işi de yoktu. Baekhyun evden çıkıp yanına geldiğinde Chanyeol'ü gergin gördü, bunun sabah gerginliği olduğunu düşünüp yanağına bir buse bıraktı, Chanyeol şaşırmış olacak ki şaşkına Baekhyun'a baktıktan sonra saçlarını karıştırdı.
"Günaydın Baekhyun."
"Günaydın, bugün biraz gergin gözüme.. Bu yüzden yanağına bir öpücük bıraktım.. Her neyse.."
"Bu beni mutlu etti.."
Gerçekten de mutlu olmuştu ama şu an gergin olduğundan bunu belli edemiyordu. Sakince o da yanağına bir öpücük bıraktı ve arabayı sürmeye başladı.
Emniyet müdürlüğüne geldikleri zaman Baekhyun heyecanlanarak Chanyeol'e döndü."Bu gece müsait misin~?"
"Evet bir planım yok, neden?"
"Yıldızları sevdiğini söylemiştin, beraber yıldızları izleyip dilek tutalım mı?"
"Elbette çok isterim, neden olmasın?"
Chanyeol bu fikiri çok sevdi çünkü uzun zamandır yıldızları izlemiyordu ve bu ona iyi gelecekti ki kendisini işine verdiğinden birçok şeyi aksatmıştı özellikle "intikam listesini" unutmuştu. Saçlarının dibi kırmızı kırmızı gözüküyordu ve bir an önce kahverengi bir boya alıp boyaması da gerekiyordu..
Birkaç saat sonrasında herkes merkezde çok sıkı çalışırken bir anda görevli bir polis geldi."Birisi geldi, muhbir olduğunu söyledi.. Kendisi bildiği birkaç şey varmış bundan bahsetmek istedi.."
Chanyeol kaşının tekini kaldırarak polise baktı, Minseok polise doğru yürüdü.
"Neyden bahsedecekmiş bundan bahsetti mi bari?"
"Hayır kıdemlim.. Sadece bir suç gibi bir şeyi itiraf edecekmiş."
Baekhyun omuz silkip polis ve Minseok'a baktı.
"Kim bakmak istiyor?"
Chanyeol ayağa kalktı ve elindeki dosyaları bıraktı.
"Ben konuşurum, ne olduğunu anlarız şimdi."
"Biz de gelelim bari, belki bir şey vardır."
"Tamam."
Hepsi sorgu odasına gitti, Chanyeol telefonunu kapıdaki güvenliğe bıraktıktan sonra kulaklığını takt, içerideki adamla ilgili dosyaları ve bilgileri aldı ve içeri girdi. İçeride yaşlı bir adam vardı, bu adam takım bir elbise giymişti ve pek zararsız gibiydi. Adam saf saf etrafa bakarken karşısındaki genç adama baktı.
"Merhaba Bay, Jang? Evet Bay Jang. Buraya bir suçla ilgili itiraf yapacağınızı söylediler. Söylediğiniz her cümle, kelime kayıt altında. Çin'den geldiğinizi söylediler, dilimizi biliyor musunuz?"
"Evet biliyorum, kısa bir hikaye anlatmak istiyorum."
"Masal anlatacaksanız sizi iki sokak ötedeki anaokuluna gönderelim. Burası ciddi olunması gereken bir yer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Tatlı Tebessümü {CHANBAEK} [TAMAMLANDI]
Fiksi Penggemar" Kasım 1920'lerde Seoul'deki eski büyük saraya yakın bir arazinin çevresinde büyük bir kaza gerçekleşti, arabanın içindeki herkesin ölmesi beklenirken, bir yaşlarındaki küçük erkek çocuğunun yaşadığını öğrendiler. Yetkililer nerede olduğunu bilmeme...