Herkes sakin görünse de içleri gidiyordu şu an buradan kaçmak istiyorlardı ama yapamazlardı bağlılardı şimdi ne olacaktı ki? Şef çakmağı yere atacakken herkes gözlerini sıkıca kapatmıştı ve son dualarını ederken duydukları cam kırılması sesiyle gözlerini açıp Şefe baktılar.
"CHANYEOL GELDİ!!" Sehun heyecanla bu cümleyi söylerken herkes yere yatan Chanyeol ve şefe baktı.
"SEN ÖLMEMİŞSİN AMA NASIL!?"
"SENİN GİBİ ŞEREFSİZLERE İNAT YAŞIYORUM DİYELİM. BIRAK ONLARI, SENİN DERDİN BENİMLE."
"HAYIR HEPİNİZDEN KURTULACAĞIM!"
Chanyeol şefin yüzüne sert bir yumruk geçirirken şefin ağzından kanlar fışkırmıştı, elindeki çakmak hâlâ duruyordu. Chanyeol fırsattan ifade hepsini çözmek için yanlarına geldi, halatları çözerken Baekhyun ile gözgöze geldiler.
"Chanyeol ben.."
"Sırası değil, sonra Baekhyun." Dedi ve ekledi. "Gidin buradan, onun derdi benimle, sizinle değil."
"Hayır gitmiyoruz seni yalnız bırakmayız" Yixing ellerini Chanyeol'ün omuzlarına yerleştirip yüzüne baktı ve ekledi "Sen bizim arkadaşımızsın seni burada bırakmak olmaz."
"Yixing haklı Chanyeol, izin ver şunun icabına biz de bakalım." Sehun da Yixing'i onaylamıştı.
"Zarar görmenizi istemiyorum gidin, lütfen.."
Chanyeol kesin kararlı bir şekilde söylerken Jongdae panikle "YANGIN!" Hepsi arkaya bakarken çakmak yere düşmüş ve oda yanmaya başlamıştı, şef kapıyı üzerlerine kapatıp giderken Minseok ve Junmyeon kapıyı zorlarken Kyungsoo ve Baekhyun itfaiyeye haber vermeye çalışıyordu ama Chanyeol'ün ateş gücünü herkes unutmuştu.
"İtfaityeye gerek yok ben hallederim."
"KURTAR BİZİ BURADAN!"
"Sakin olun.."
Chanyeol gözlerini kapatıp ellerini iki yana açtıktan sonra birbirlerine vurdu kısa bir sürede ateş söndükten sonra Minseok ve Junmyeon'da kapıyı açmıştı.
"Şefi biz hallederiz, sen rahat ol."
"Peki şu adamları ne yapacağız?"
"Ne adamları Kyungsoo..?"
"Şu siyah giyinimli adamlar.."
"Ben, Jongdae ve Junmyeon hallederiz. Siz devamına bakın. Herkes işi bitince masaların orada buluşsun."
Minseok, Jongdae ve Junmyeon adamların karşısına geçerken silahlarını onlara doğrulttular, adamlar silah edecekken Junmyeon birkaç tekme ile karşısındaki iki adamı yere yığmıştı, Jongdae ise birkaç el ateş ile karşısındaki üç adamı yere yığmıştı, Minseok ateş edecekken diğer adamlar kaçmıştı. Baekhyun, Sehun, Kyungsoo ve Yixing ise diğer adamlarla ilgileniyordu; Sehun, hızlıca odasına giderken hacklenmiş olmamak umuduyla kontrol ederken arkasından gelen adamı fark etti ve silahını çıkartıp vurdu sonra da silahtan çıkan dumana üfledi.
"Finitto baby."
Baekhyun ve Kyungsoo ise onları rehin etmek isteyen iki adama tekme atarak kaçarken Kyungsoo'nun bileğinden kavramışlardı, Baekhyun onu kurtarayım derken düşerken Yixing adamın kafasına sert klasörle bir anda vurdu. Adam yere yığılırken diğer adama da sert tekmeler attı ve bayıldı.
"TANRIM ÇOK GÜZEL BU!"
"EVET HARİKAYIZ BİZ! PARLAYAN YILDIZLAR TAKIMI GİBİ OLDUK!" Baekhyun ve Kyungsoo kendi kendilerine eğleniyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Tatlı Tebessümü {CHANBAEK} [TAMAMLANDI]
Fanfic" Kasım 1920'lerde Seoul'deki eski büyük saraya yakın bir arazinin çevresinde büyük bir kaza gerçekleşti, arabanın içindeki herkesin ölmesi beklenirken, bir yaşlarındaki küçük erkek çocuğunun yaşadığını öğrendiler. Yetkililer nerede olduğunu bilmeme...