Mam dzisiaj urodziny więc tak jakby nie mam dzisiaj weny i rozdziałów nie mam napisane do przodu więc dzisiaj dam wygląd naszych bohaterów bo trochę zagmatwane to jest hahto nie przedłużając zapraszam
Agnes Roselini-Quen
20 letnia kobieta o porcelanowej cerze i 170cm wzrostu. Ma długie do pasa czarne włosy i hipnotyzujące szafirowe oczy. Na ramieniu ma tatuaż z czerwonymi różami na udzie chiński smok na karku ma swoje inicjał A.R.Q a pod lewą piersią tatuaż który pokazuje że należy do mafi. Od 15 roku życia uprawia sporty przez co jej sylwetka jest szczupła i wysportowana.
Ryan King
Oliwkowy kolor skóry 190cm wzrostu zielone oczy i czarne włosy. Umięsniony przez wiele lat ćwiczeń. 24 letni mężczyzna który jak by to mój brat powiedział wygląda jak młody hiszpan (hehe). Na przedramieniu i na prawej łydce ma tatuaż. Ten pierwszy przedstawia ręce które trzymają AK47 a drugi to wąż owijajiący się na sztylecie.
Olivia i James Roselini
18 letnie bliznięta mają blond włosy i brązową skórę. Olivia ma 165 cm wzrostu jest bardzo szczupła i posiada niebieskie oczy a James 185 cm i brązowe oczy on jest za to dobrze zbudowany.
Sofie i Richard King
(Rodzenstwo Ryana)Sofie 18 letnia dziewczyna mająca 165 cm wzrostu zielone oczy rude włosy beżowa skóra i Szczupła sylwetka. Richard 22lata 188cm wzsrostu przydługie czarne włosy brązowe oczy i beżowa skóra. Dobrze umięsniony z tatuażem na karku.
Victor Roselini
(Ojciec Agnes)46 letni mężczyzna 182cm wzrostu brązowe włosy z przebłyskami siwości niebieskie oczy blada skóra lekko umięsniony z tatuażem na prawym boku
Lidia i Luis King
(Rodzice Ryana)Lidia 42 letnia kobieta o rudych włosach brązowych oczach i 170 cm wzrostu i beżowej skórze. Luis 44 lata 185 cm wzrostu zielone oczy czarne włosy i oliwkowa skóra lekko umięsniony i trochę grubszy. Ma na całych rękach tatuaże.
Rose Williams
19 letni plastik o brązowych włosach zielonych oczach 167cm wzrostu. Zrobione usta i piersi oraz wycięte żebra.
George Smith
23 letni ochroniarz blond włosy 190cm wzrostu i zielone oczy. Na prawie całym ciele tatuaże dobrze zbudowany.
Anastasija Roselini
(Babcia Agnes)Starsza 63 letnia kobieta mająca już siwe włosy lecz farbuje je na wiśniowy kolor ma brązowe oczy. Dosyć szczupła jak na swój wiek ma 160 cm wzrostu i tatuaż na lewej nodze
Michael King
(Dziadek Ryana)66 letni staruszek o siwych włosach krótkiej zadbanej brodzie oliwkowej cerze i zielonych oczach 175 cm wzrostu trochę grubszy ma wytatułowane obydwie ręce.
Maria Quen
(zmarła matka Agnes)Porcelanowa skóra szafirowe oczy i blond włosy miała 168 cm wzrostu. Była szczupła i zawsze uśmiechnięta. Została zamordowana przez rodzinę Sergieiowiczów.
Takie szybkie przedstawienie postaci miłego dnia❤️
CZYTASZ
Nie będziesz mną żądził!!!
Short StoryCzy Ryan King zdobędzie serce niezależnej kobiety? Czy ona podda mu się i będzie grzeczną żoną czy jednak pokaże mu swoje rogi i będzie rządzić sama? Tego dowiesz się czytając tą książkę. Jestem słaba w opisy proszę nie krzyczcie