Prázdniny skončily a Josh se vrátil do školy. Severus trávil víc času než kdy jindy v Harryho domě a v Harryho posteli, což bylo úžasné. Kolem Joshe si dávali pozor a snažili se být co nejdiskrétnější. Severus u nich strávil několik nocí a věděli, že chlapec si je vědom, že v pokoji pro hosty neztrácí čas. Zdálo se však, že ho těší, jak se věci mají, a pořád se na oba usmíval, když si myslel, že ho nevidí.
Harry a Severus se stále sexuálně poznávali. Severus byl připraven v té oblasti postupovat pomalu, protože se bál, že Harry stále nese jizvy z jejich první společné noci. Zdálo se však, že jejich čas strávený mezi sebou v Řecku byl skvělým způsobem, jak to ukončit, a Harry měl chuť pokračovat ve společné budoucnosti.
Byl to dobrodružný a hluboce smyslný milenec a Severus si vychutnával každou vteřinu, kterou mohl strávit milováním s ním. Oceňoval také čas, který strávili prostým vzájemným dotekem, okamžiky, které byly čistě láskyplné.
Pracovat bok po boku byl specifický druh mučení. Severus byl zvyklý zírat na Harryho, když pracovali, ale teď už věděl, jak to tělo vypadá, zatímco se svíjí radostí, teď věděl, jaké vzrušující věci Harry při sexu rád říká, to bylo jediné, co mohl dělat, aby zabránil Harryho při každém kroku neumiloval do bezvědomí.
Ovšem Harry mu nepomáhal. Nikdy předtím neměl důvod chodit k Severusovu pracovnímu stolu, kromě toho, že mu přinesl kávu, ale teď se zdálo, že se tam vznáší pořád. Severus dobře věděl, co má ten muž za lubem, a kdyby se tolik nebavil, byl by v pokušení mu říct, ať toho nechá.
„Můžu si to půjčit?" Ozval se Harryho hlas u jeho ucha, ucítil, jak se muž přitiskl hrudí na jeho záda. Harry ukázal na kalamář a Severus přikývl. Harry se natáhl a přitiskl se ještě blíž k Severusovu tělu.
„Díky." Zašeptal, popadl kalamář a vrátil se ke svému pracovnímu stolu. Severus zaťal zuby a ze všech sil se snažil, aby se na toho malého zmetka nepodíval.
Podíval se do svých poznámek a uvědomil si, že stejně dobře mohly být napsány v hindštině, jak mu to nedávalo smysl. Nesoustředil se na svůj výzkum, přemýšlel, kolika způsoby by mohl Harryho donutit, aby prosil.
Slyšel, jak si Harry povzdechl, a když vzhlédl, zjistil, že muž s mírným zasténáním hýbe krkem sem a tam. „Hm." Harry si přejížděl prsty po krku. „Mé svaly jsou tak napjaté." Protáhl se, vyhrnul košili a odhalil napjatou kůži na břiše. Severuse brněl jazyk, jak to místo chtěl olíznout.
Harry se stále protahoval a kroutil a přitom vydával ty nejodpornější zvuky. Podíval se na Severuse se zlomyslným úsměvem, Severus přimhouřil oči a řekl. „Jsi zatracenej provokatér.„
Harryho oči se rozšířily předstíraným šokem. „Já? A provokatér? Jak to můžeš říct? Jen se snažím ulevit svým ubohým svalům. Jsou tak napjaté, víš? A tak tvrdé. Jen se snažím najít nějakou úlevu.„
„Pracuji." Severus procedil skrz zaťaté zuby.
Harry na něj nevinně zamrkal. „Promiň, rozptyluji tě? Jen jsem se snažil, abych se cítil líp. Možná bys mi mohl pomoci?„
Pomalu přešel k Severusovi a na rtech se mu objevil zlomyslný úsměv. Severus se opřel a Harry opatrně vlezl Severusovi do klína a položil mu dlaně na hruď.
„Máte lék, profesore? Pro muže, který potřebuje uvolnit trochu napětí? Nějaké návrhy?" Zeptal se tichým hlasem.
„Jistě máte jeden nebo dva vlastní nápady, pane Pottere?" Odpověděl Severus, hladil Harryho po bocích.
„No.." Harry předstíral, že se nad tím na chvíli zamyslel, „Myslím, že by mi opravdu pomohlo, kdybych tě mohl ošukat na tvým pracovním stole."
ČTEŠ
Stíny minulosti (SNARRY)
FanfictionNa výročí Voldemortova pádu Severus svede Harryho. Po prožité noci opouští zemi, aby si užil svobodu. Po letech se vrací do Anglie a zjišťuje kolik toho za sebou nasekal. Dokáže mu Harry odpustit a odčiní Severus své chyby? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Příb...