21.kapitola

1.8K 70 5
                                    

Severus si míchal kávu a ospale zíval. Probudil se pozdě a zjistil, že Harry už Joshe odvezl do školy a nechal ho tvrdě spát v jeho posteli. Stejně to byla Harryho chyba, že byl tak unavený a nemohl se ubránit úsměvu při vzpomínce na jejich včerejší eskapády.

Harry se ukázal být tím nejvybranějším milencem, jakého kdy Severus měl. Skutečně, každý, s kým spal, ve srovnání s ním zbledl a sotva si pamatoval něčí ruce na svém těle, něčí rty na svých.

Milovat se s Harrym byl zážitek, se kterým se nedalo nic srovnávat. Jejich sexuální kompatibilita byla umocněna emocionálním spojením, které sdíleli, a Severus zkoumal nový svět intimity, který nikdy předtím nepoznal.

Nikdy nestrávil s milencem déle než jednu noc a nikdy se nechtěl stát tak zranitelným, jak to dělal s Harrym. Než se spolu vyspali, strávili mnoho měsíců poznáváním a nyní na tomto vztahu stavěli, aby se pokusili proplout novými vodami, ve kterých se ocitli.

Zatímco si oba sex očividně užívali, trávili tolik času prostým povídáním nebo objevováním toho, jak se navzájem fyzicky chovat, když to nezahrnovalo nic sexuálního. Severus zjistil, že ho těší objetí nebo něžné doteky, které mezi nimi probíhaly celý den.

Zbožňoval stočení se na pohovce s Harrym přitisknutým k boku nebo podpírání mužových nohou v klíně při sledování filmu s Joshem. Často záviděl Billovi a Dracovi, jak jsou spolu sehraní a s jakou lehkostí spolu vychází. Teď to měl i on sám a užíval si každou vteřinu.

Usmál se do kávy a snažil se myslet na něco jiného než na Harryho. Samozřejmě se to snáz říkalo než dělalo, protože všechno, na co myslel, se nějak dokázalo k tomu muži vrátit. No, koneckonců nebylo většího blázna, než blázna v lásce.

Snažil se z toho oklepat. Měl před sebou den plánování a vysedávání a jako zamilovaný blbec by ničemu nepomohlo. Potřeboval se vrátit do svého bytu a vyzvednout si pár věcí, zvlášť když chtěl strávit další noc s Harrym. Otázka životního prostoru byla samozřejmě poněkud ošemetná.

Trávil v Harryho domě víc času než kdy jindy a byl u něj také většinu nocí. Byly chvíle, kdy se cítili jako řádná rodina, ale Severus si byl velmi dobře vědom, že to vlastně není jeho domov.

Jeho realitní agentka mu poslala podrobnosti o slibně vypadajícím domě pár mil od pobřeží v Lulworthu a on souhlasil, že se na něj ještě téhož dne podívá. Rozhodl se, že by bylo nejlepší požádat Harryho, aby šel s ním, protože si byl jist, že ten muž bude potěšen, že je zahrnut do jeho rozhodování. Byl nejvyšší čas, aby o sobě začal přemýšlet jako o součásti jednotky a ne jako o jediné entitě, myslel jen na to, jak se zavděčit.

Už dopíjel kávu, když uslyšel, jak se otevírají hlavní dveře. Za okamžik se ve dveřích objevil Harry s taškou s nákupem zastrčenou pod paží.

„Ach, jsi vzhůru." Řekl s úsměvem, když přešel místnost a políbil Severuse na tvář.

„Vyčerpal jsi mě. Musel jsem dohnat spánek." Severus odpověděl a vysloužil si od Harryho vlčí úsměv.

„Nezvládáš držet krok, staříku?„

„Radši zůstaň na téhle straně kuchyně, jestli víš, co je pro tebe dobré.„

„Nebojím se tě." Řekl Harry a vyplázl jazyk.

„Nikdy jsi nebyl moc chytrý.„

"Na sladkých řečech ještě potřebuješ zapracovat. No, pomůžu ti se zbytkem té kávy." Harry si vzal konvici a naplnil hrnek, který byl postavený na odkapávací desce.

Stíny minulosti (SNARRY)Kde žijí příběhy. Začni objevovat