5# Planiranje partyja

451 18 1
                                    


Nakon što je još jedan školski dan završio, čekala sam brata kod auta. Liku stvarno dugo treba da se sjeti doći.

Pa mislim, prije bi jednorogi počeli ispuštati dugu umjesto onog smeđeg nego će se ovaj peder pojaviti.

Am... Nema veze.

Moje fantaziranje je završilo kad je Leo došao do auta i otključao ga.

Ušli smo, zavezala sam se za svaki slučaj, te je počeo s dosadnim pričama.

"Pogodi što." Entuzijastično je rekao. Iz očiju sam mu doslovno vidjela happy iskre. Što taj glumi?

"Imaš sidu?" Ravno pitam.

"Ha? Ne." Pogledao me ko da sam pobjegla iz Vrapča. Pa mislim... Tko zna.

"Jesi dobro?" Podigao je obrvu.

"Da da, samo ti nastavi." Protresla sam glavom. "Znači nemaš sidu?"

"Bože, Larisa. Nemam ju. Sad slušaj." Preokrenuo je očima. "Ja, kao i po običaju na svakom početku godine, organiziram party!" Uskliknuo je radosno.

On živi za glupe partyje. Ja ponekad dolazim samo da vidim blamiranje ljudi kad se napiju. I tako završe na internetu i požale što su uopće došli. Nije da mi je to smiješno, ali malo je tragično. Inače, nisam česti posjetilac, iako je u mojoj kući, no dobro.

"Dakle", opet je krenuo Leo, "party je sutra i želim da si tamo." Preko oka me pogledao.

Iznervirano sam uzdahnula jer koja je svrha da sam tamo ako doslovno nikog neću priznati. I što da onda radim?

"Pozovi nekog ako želiš, nije bitno, ali trebaš doći." Maknuo je pogled s ceste i pogledao me. "Bit će puno muškog roda pa si možda nađeš nekog." Micao je obrvama.

Istina, uskoro ću sedamnaest, a još nisam imala dečka. Mislila sam, šta će mi to i još nisam shvatila poantu osim što su zgodni. Možda me nešto prosvijetli na zabavi.

Sigurno. Samo mrtva disko kugla koja će me još dodatno oslijepiti.

Nisam fan takvih besmislenih zabava jer služe samo da se napiješ i ne možeš kontrolirati svoje postupke.

"Dobro." Preokrenula sam očima.

Povest ću Nayu i ne znam kakvo je njeno stajalište sa zabavama, ali bolje joj je da je stabilno.

(...)

"Znači, idemo na party?" Kroz slušalicu mobitela sam čula Nayin glas. "Pa to je izvanredno!" Bila je izvan sebe.

Super, bar se nije žalila.

"Super onda, bar se ti slažeš s tim." Nasmijala sam se.

Nije da smatram partyje odvratnima, ali tako su mi nepotrebni. Besmisleni. Dosadni.

"Ne seri ti, bit će nezaboravno." Nasmijala se. "Dođem prije k tebi da se spremimo!" Viknula je i prekinula.

Možda i neće biti tako loše ako ću imati Nayu. S nekim koga poznajem uvijek je bolje nego stajati s ljudima koje prvi put vidim.

_____________________________________

💜Vote/com💜

I'm my enemy's neighborDonde viven las historias. Descúbrelo ahora