"Alo idiote! Ideš u krivom smjeru!" Vikala sam na Alexa jer je vozio naš auto prema startu, a ne, kao svaki normalni čovjek, prema cilju."Onda ti vozi!" Iznervirano mi je predao joystick i krenuo se duriti. Ali kad je vidio da zapravo znam što radim, i pobjeđujem, promijenio je raspoloženje.
Sad je skakao kraj mene i drmao me za rukav govoreći kako sam talentirana.
"Alex, ako ne prestaneš nabit ću ti taj joystick u facu!" Nervirao me i dekoncentrirao.
A naravno, njegovi prijatelji su se oko nas smijali. Budale.
"Kakvo je ovo deračenje?" U prostoriju je ušao Landon. Zakopčavao je rukave košulje i izgledao jako sexy u crnoj košulji.
"Rušim vam rekord." Kažem s podsmjehom.
"Nema šanse!" Landon se uspaničio.
"Zezam se ajme." Preokrenem očima. "Trebao si si vidjeti facu." Počela sam se smijati.
Landon me ignorirao i počeo prekopavati neke stvari. Krajičkom oka sam opazila pištolj. Opasno. I odvratno. Malo zastrašujuće.
Ispustila sam joystick iz ruke i pao je na tepih. Zagledala sam se u jednu točku i tek mi je došlo do glave da su oni kriminalci.
Pa to baš i nije poželjno u mom društvu.
A da ne zaboravimo, Alexander već godinama omalovažava i maltretira Nayu i njezinog brata.
Dečki su se zagledali u mene i upitno me gledali. Landon je podigao obrvu i prestao kopati po kutijama.
Pročistila sam grlo i polako ustala, ali se moja nespretnost uključila i skoro sam pala preko joysticka. Krasno.
"Nego dečki, bilo mi je zadovoljstvo biti gost u ovoj vašoj tajnoj vili, stvarno je zakon. Ali trebala bih ići."
Moj govor je rezultirao neugodnom tišinom te nitko nije odgovarao. Landon se vratio raskapanju.
"Ne ideš nigdje." Landon je naposljetku rekao.
Pogledala sam dečke, a oni su slegnuli ramenima. Uh, živciraju me. Svi po redu.
"Zašto?" Prekrižila sam ruke na prsima.
"Jer si zatvorenik." Jedan, mislim da Cyo je rekao.
"A." Samo sam kimnula glavom shvativši.
"Nije zato." Landon je prekorio pogledom Cya. Ja bih se srušila da me tako jezivo pogleda, a ovaj se nevino nasmiješio.
"Zato što ti se želim iskupiti. I vodim te na večeru." Namignuo mi je.I tako sam stajala na sredini prostorije i buljila u Landona. Njegov savršen stav, hot odjeća, savršen osmijeh, zubi od kojih oslijepiš... Ne vidim razlog zašto odbiti.
I halo, večera? S najzgodnijim dečkom u gradu i dalje?
"Super." Bilo je jedino što je izašlo kroz moja usta. Još sam bila očarana njegovom pojavom.
Treba mi voda. U lice. Pod hitno. Ili nešto tvrdo.
Ako ja preživim večeru s njim, nema šta, pobjeđujem na sljedećim izborima.
Umalo sam zaboravila.
Okrenula sam se prema Alexu. Spremna sam za ozbiljan razgovor.
"Alexe?" Upitno sam ga pogledala. Zurio je u pod, ali ubrzo u mene. "Pitanje."
Sjela sam na crno bijelu fotelju i udobno se smjestila. Mislim da nije spreman na ono što ga čeka.
"Ha?"
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm my enemy's neighbor
Fiksi RemajaOna ga je naučila voljeti. On ju je naučio živjeti. _________________________________________ Novi grad. Nova škola. Novi ljudi. I potpuno nepoznato okruženje. Samo jedna je noć potrebna da iz temelja promijeni njezin život. Samo jedan događaj koji...