13# "Što ćeš s njom kad se probudi?"

345 11 4
                                    


~ LANDON'S P.O.V. ~

Ajme, ovo svakako nisam planirao.

Upravo sam Larisu odnio u svoju sobu. Onesviještena je i vjerojatno nema pojma gdje se nalazi, ali s time ću se baviti kasnije.

Nalazimo se u zajedničkoj vili koju dijelim s dečkima iz mafije, a to nam je ujedno i baza. Velika bijela vila s velikim prozorima i svakakvim cvijećem, nitko ne bi pomislio da je sjedište jedne od najopasnijih mafija grada.

Oštro otvorim vrata glavne sobe, možda malo pre agresivno jer su se cijela vrata zatresla, i bez riječi dođem do stola na sredini prostorije.

Rukom sam prošao kroz kosu i pogled mi se zaustavio na nekim papirima. Na brdu papira bolje rečeno. Preokrenuo sam očima.

"Tko nije platio ove račune?" Pogledao sam upitno dečke.

"Ovaj mjesec je red na Alexu." Rekao je Cyo i zijevnuo premještajući se po fotelji.

"Alex?" Podignem obrve.

"Dobro ajme, platit ću ih." Alex je dignuo pogled s križaljke i stavio naočale na kosu. Nastavljao je rješavati križaljku. Izgleda kao stara bakica s tim pokretima, još mu samo fali kava i službeno ga se možemo riješiti.

Jao, zašto sam uopće njega zadužio za išta?

"Okej." Duboko sam uzdahnuo i pokušao se smiriti s obzirom na današnji dan. Duboko sam započeo. "Čiji je ovo mrtvi plan bio?"

Dečki su ostavili sve i shvatili da je vrijeme za ozbiljni razgovor. Već otpočetka nisam bio dobar s Leonardom, a sad kad smo mu 'oteli' sestru čini mi se da će letjeti glave. Opet.

"Ugh, Benov." Cyo je rekao preko volje, a Ban ga je ošinuo pogledom. "No, i moj."

Znači ove budale su unajmili serijskog ubojicu da se posvađa s Leonardom, bane mu u kuću i skoro ubije sestru. I tek pola sata poslije su mene obavijestili da ju odem spasiti. Jer to mi sigurno daje prednost u tome da ju iskoristim. Pa mala je mogla umrijeti. Nije da me briga, jer uopće nije, ali nemam još jedno ubojstvo u planu.

"Vi niste čisti." Kažem ozbiljno.

"Rekao si nam da smislimo plan." Počeo je Ben. "I mi smo improvizirali." Slegnuo je ramenima.

"To mi je bratić by the way." Cyo je opet sjeo na fotelju.

"Jebote bratić..." Promrmljam i pogledam kroz prozor. Dan mi je pokvaren cijelim tim događajem. Još se čini da će i kiša. Divno.

"Bratić ti uopće nije zgodan." Alex je pametno primijetio.

"Okej Alex?" Damon je podigao obrvu.

"Ali Cyo je rekao da je!" Alex se branio.

"Začepite." Rukom prođem preko face.

Larisa je mogla umrijeti i tako bi moj dragi plan o uništenju Leonarda propao u vodu. Ili..? Pa mislim, njena smrt bi ga sigurno uništila, ali ne bih bio ja zaslužan za nju, već neki bratić za kojeg prvi puta čujem. Dakle, bezveze.

"Što ćeš s njom kad se probudi?" Pitao je Ben.

"Što mogu, pravit ću se da mi je stalo i sva druga sranja. Trebam ju da mi vjeruje i onda ću ju s vremenom iskoristiti." Rekao sam.
Puno sam puta povrjeđivao ljude tako da bi trebalo biti isto ovaj put.

"A do tad... Tko je za jednu rundu?" Alexander je uzimao joysticke iz kutije.

"Ti ne." Damon mu je uzeo kutiju. "Imaš račune za platiti." Podsmjehnuo se.

"Baš ste dosadni..." Alexander je mrmljao i otišao do stola.

"Dakle, dva na dva." Rekao sam i uzeo jedan joystick.

______________________________________

Još jedan nastavak nakon dužeg vremena, ako vam se svidio vote ili com. 😁❤️

I'm my enemy's neighborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang