*Sadašnjost*
"Landon!" Čuo sam slabašni Larisin glas. "Hoću se srušiti..." Promrmljala je.
Ajme. Dođe mi da se počnem smijati i da ju sam bacim na pod, ali trebam se ponašati pristojno.
Zašto su mene odabrali za ovaj jadni posao? Još mi samo fali da me njezin brat proba ubiti prije vremena jer sam mu uopće pogledao sestru.
"Landon. Umirem." Larisa se naslonila na mene i skoro se skljokala preko moje noge na pod, ali ju je moja malenkost uhvatila.
Brate, ima da se ubijem sam.
Skoro sam rekao onda umri, ali uspio sam se suzdržati.
"Dođi." Uzdahnuo sam i povukao ju prema stepenicama. "Daj hodaj." Rekao sam joj jer se samo njihala na mjestu.
"Lan, zašto su zvijezde šarene?" Pitala je sanjivo gledajući u disko kuglu koja se okretala po stropu.
"Jer si pijana?" Podigao sam obrvu.
Koliko je ona uopće popila? Nisam obraćao pažnju na to jer sam i sam dosta pijan. Samo sam se posvetio plesanju i uživanju, što je možda bila greška. Nisam doslovno vidio ništa osim nje sinoć, tako da mi Leonard već sigurno sprema grob kao što sam rekao, prije vremena.
"Hoćeš se pobrinuti za nju?" Osjetio sam kako je netko stao do mene.
Bio je to Leonard. Ajme što je on visok.
"Da, bez brige stari. Nije problem." Opušteno kažem iako bih najradije bježao odavde. Nekako se ježim od tog tipa.
"Super." Nasmiješio se i udario me po leđima. Au. "Sretno. Malo je teška kad je pijana." Odšetao je i izgubio se s nekom kurvom u gomili.
Bezveze. To bih sada ja radio, ali ne. Trebam se brinuti za... Nju. Malo bolje sam pogledao Larisu i shvatio da zapravo ne izgleda tako loše.
Oči su joj umorne i iz njih se ističe zelena boja iako oko nje sijeva samo šarenilo. Kao da svjetlost obasjava samo nju. Slatka je kad ne obraća pažnju na okolinu. Izgleda kao da je u potpuno drugom svijetu i da joj ništa nije bitno.
Stajao bih još na početku stepenica te proučavao svaki detalj njene pojave i pitao se zašto živim, ali u oči mi je zasvjetlilo svjetlo kugle i dovelo me u stvarnost.
"Dobro, nosit ću te." Kažem kao da mi je teško, iako mi uopće nije problem podići je.
"Lan, zbog čega imaš takvu kosu?" Pitala je kad sam je podigao. Stavila je ruke u moju kosu i proučavala je kao da u rukama drži zlatnu svilu.
To me pitanje malo uvrijedilo, ali nastavio sam hodati po stepenicama.
"Imaš mnogo prhuta." Namrštila se i odmahnula glavom.
"Super. Ako znaš neki dobar šampon, slobodno preporuči." Sarkastično kažem i preokrenem očima.
"Koristim ja jedan..." Započela je i s tim riječima glava joj se srušila na moje rame. Počela je sporije disati i konačno je zašutjela. Dobro, spava.
"Toliko o šamponu..." Promrmljam i otvorim vrata njene sobe.
Jednom rukom sam upalio svjetlo. Ajme. Koji nered. Hej, ovo me podsjeća na moju sobu.
Spustio sam ju na krevet i izuo joj štikle. Lagano sam ju pokrio pokrivačem. Sjeo sam na drugu stranu kreveta, skinuo košulju i bacio ju na pod. Planiram spavati ovdje. To je dio mog fantastičnog plana.
Ugh, izgubit ću glavu usput sto posto. Ako ne od Leonarda onda od njene nepodnošljivosti.
Zašto sam pristao na ovo...
_______________________________________
Pozdrav. Još jedan nastavak je objavljen👍
Ako vam se svidio ✨vote i/ili com✨Inače, ako vas zanimaju knjige o mafiji i tinejdžerskim ljubavima, pogledajte priču:
'Sister of the mafia boss', Klarx_123❤️❤️
YOU ARE READING
I'm my enemy's neighbor
Teen FictionOna ga je naučila voljeti. On ju je naučio živjeti. _________________________________________ Novi grad. Nova škola. Novi ljudi. I potpuno nepoznato okruženje. Samo jedna je noć potrebna da iz temelja promijeni njezin život. Samo jedan događaj koji...