"Znači trebam to nositi?" Pitala sam Landona bezvoljno ležeći na kauču.
Alexa smo bacili na pod jer inače ne bi bilo mjesta da svi leže. Što ćeš kad mi treba puno mjesta.
Slučajno smo rasuli kokice po cijelom višemeternom kauču i ne mogu se pomaknuti jer nečije odvratne noge blokiraju moje. To je definicija dok vam je energija na nuli.A buraz tako mi se ne da ustajati.
No, bila ja i u najgorem paklu i hodala ja kroz najveću vatru, večera sa zgodnim tipom se nikada ne odbija.
Ali kakvu mi je to haljinu izvadio iz te prašnjave kutije, doslovno su i bakice na srednjovjekovnim svadbama imale bolji smisao za modu. Dođe mi da i sebe i njega propucam s njegovim pištoljom koji misli da je sakrio.
I evo, opet sam se sama svojom zaslugom stavila u u loše raspoloženje. A zašto?
Ah, da.
Jer sam sto posto sigurna da ću napraviti idiota od sebe, zapravo već jesam. Napravit ću još većeg idiota ako padnem preko tih krpa koje je Lan odabrao.
"Zašto izgledaš kao da si vidjela duha?" Landon je teško uzdahnuo i već vidio da će sa mnom biti problema.
Tko ti je kriv što si me oteo. Nitko te nije tjerao.
Nadam se.
Kako god.
"Jer joj se ne sviđa haljina..? Duh..." Alex je umorno promrmljao i zijevnuo na podu.
"Ali zašto? Doslovno je savršena." Landon se žalio, ali nitko se nije složio s njim.
"Ti si idiot, daj joj da si izabere neku koja se njoj sviđa." Čula sam nečiji glas blizu mene. Ah, izgleda da je budala koja mi leži na nogama zapravo Cyo.
Šta god.
"Hvala druže." Složim se s njih. "Dakle, neću nositi to."
Kad smo već kod haljine, nije moj stil. Bila je uska, jako uska i duga skroz do poda. Cijela leđa bila su rastvorena i povezana dvjema ramenicama koje su išle u križ. Bila je tamno crvene boje s bijelim i srebrnim detaljima poput čipke na nekim dijelovima.
Ako ja u tome ne bih pala onda slobodno mogu na audicije za sljedeći miss.
"Ugh, dobro." Landon je odustao. "Onda sama odaberi neku." Izgledao je pomalo povrijeđeno i to mi je bilo urnebesno smiješno, ali ipak sam ostala smirena i dala se na težak zadatak; odabir haljine koja mi se sviđa. I to iz Landonovih starih kutija.
Tko još drži haljine u kutiji? Ovo me podsjeća na neki horor. Još mi samo fali da nađem krpe umrljane krvlju među svom tom svilom i spremna sam za ludnicu. Jer me ova cjelokupna situacija već dosta izmorila.
Doslovno sam oteta u pol crna dana. Ako se to tako kaže.
Mislila sam da će prekopavanje po Lanovom tajnom skrovištu haljina biti dosadno. Ali ne. On zapravo ima dobar ukus za modu. Kad nije njegov red za biranje.
Da, sigurno.
Bilo je tu svakavih boja. Plave, grimizne, pa sve do narančaste koja je opet uspjela izgledati dobro zbog modela. Ali to nije ono što ja tražim.
"Brate daj požuri. Zašto cure trebaju biti tako izbirljive?" Čula sam Cya kako komentira.
"Jer sam okružena idiotima koji zgrabe prvu stvar koju vide." Preokrenula sam očima niti ne razmišljajući što govorim. Previše sam zaokupljena ovime. "Pogotovo kad se radi o životu i smrti."
"Kakve su to gluposti sad?" Ben je zbunjeno pitao.
"To je samo haljina." Landon je htio već iskočiti iz kože.
Ako ja nešto vidim onda ne mogu prihvatiti ništa drugo. Moja tvrdoglavost me nekad zna dovesti do propasti. Većinu vremena zapravo.
"A ti si samo kosti i tkiva pa ti ljudi ipak posvete vrijeme. Ne osuđuj na temelju oblika." Održim dubokoumnu rečenicu iako svjesna da nema smisla.
"Ovo će biti moj novi moto." Alex očarano progovori s poda. "Hvala ti Larisa."
"Okej..." Cyo podigne obrve.
"Pogodak!" Uzviknem veselo i podignem haljinu u zrak da bolje vidim.
To je najbliže onome čemu sam se nadala. Jednostavno, a opet dovoljno efikasno. Nije upadljivo, ali ipak svečano.
Moj stil.
"Pa... Izgleda solidno." Landon progovori. "Nisam ni znao da to imam."
A zašto uopće to imaš... Bilo je pitanje koje mi se motalo po glavi od početka. Što će tom idiotu, koji savršeno izgleda u onoj košulji, tolike haljine. Pa time obučem cijelo selo.
No, ipak savršeno je.
Haljina je duga do poda, ali ne ide direktno uz tijelo, već imam dovoljno prostora za hodanje. Na gornjem dijelu je uska pa ravnomjerno pada od struka. Oko dekoltea se nalazi malo čipke i nekih ukrasa, a pričvršćena je uz deblje ramenice. Leđa su zatvorena, ali ipak izgleda opušteno. Tamno zelene je boje, sa sivo zelenim detaljima, i mislim da će mi super stajati.
"Dobro sad kad si zadovoljna, možemo li napokon ići?" Landon je podignuo obrve.
"Da šefe." Još sam se divila svom odabiru. "Idem po tu hranu."
VOUS LISEZ
I'm my enemy's neighbor
Roman pour AdolescentsOna ga je naučila voljeti. On ju je naučio živjeti. _________________________________________ Novi grad. Nova škola. Novi ljudi. I potpuno nepoznato okruženje. Samo jedna je noć potrebna da iz temelja promijeni njezin život. Samo jedan događaj koji...