9# Zanimljive odluke

414 14 2
                                    


~Landon's P.O.V.~

*8 sati prije*

"Što će ga najviše povrijediti?" Pitao je Cyo.

"Ne čini se ko neki hladan tip." Razmišljao je Alexander. "Takvima se najteže nađe slaba točka."

"Da, oni često imaju jaki karakter." Rekao je Damon i bacio plastičnu lopticu u čašu.

Nalazimo se kod Bena u stanu i smišljamo način kako ukloniti novog dilera koji je došao. Ne dila za nas, već za bandu iz drugog grada. Ne zna da smo ga otkrili, tako da niti išta sumnja niti će ga biti teško ukloniti. Samo trebamo otkriti njegove mane.

Danas organizira party na kojem planira prodati veliku količinu droge. Zbog njega gubimo mušterije.

"Ali jeste mu vidjeli sestru?" Došao je Ben s bocama pive. "Čujem da se Alex sprijateljio s njom." Micao je obrve.

"Nije to..." Mumljao je Alex. "Ne mislim ništa pokušavati s njom tako da je vaša." Digao je ruke u zrak.

"Ma znamo da ti imaš oči samo za jednu." Provocirao ga je Cyo.

Alexander je preokrenuo očima na to. Njegov krivi pristup malo odbija cure od njega. Koga i ne bi. Toj jednoj curi maltretira brata, a i nju već godinama. Sto puta sam mu rekao da ju tako ne može osvojiti.

Ali kad smo u mafiji teško je voditi bilo kakav ljubavni život stoga smo svi uglavnom ženskaroši. Osim našeg blaženog Alexandera. On se drži teorije da će ga neka djevojka jednom zavoljeti.
Nemam pojma kako se on našao s nama, ali trebale su mu pare. U duši je dobar tip i često pomaže ljudima, ali to ga ne sprječava da učini svaku naredbu koja se od njega traži.

"Dakle, složili smo se s tim." Rekao je Damon odlučno.

"Stari, jesi slušao?" Cyo me pogodio lopticom u facu.

"Što?" Trgnuo sam se iz razmišljanja. Trebao bih početi slušati na ovako bitnim sastancima.

"Ah, djeca." Damon je odmahnuo glavom.

"Shvatili smo da bi mu slaba točka mogla biti sestra." Pojasnio mi je Ben već naviknut na moje isključivanje. "Možda kada bismo nju povrijedili, to će povrijediti njega. Lik nam se čini dosta zaštitnički nastrojen prema njoj, a kada je Alex razgovarao s njom, Leonard ga je sumnjičavo gledao. Čini se da mu ona puno znači."

Tako dakle.

"Ili bismo ga onda još više razljutili pa bi nas sve pobio." Započeo je Alex svojim vrlo pozitivnim mislima.

"Trebamo nešto što će ga slomiti, više nego razljutiti. Tada će biti najranjiviji." Rekao mi je Cyo.

Brzo sam razmislio i shvatio da slomnjeno srce neće biti dovoljno.

"Ne mislimo ju valjda ubiti?" Pitao sam ravno.

"Ne, ne. Za to bi trebali dozvolu šefa, a ne treba nam još jedno tijelo." Odmahnuo je glavom Ben.

Alex se malo lecnuo na spomen ubojstva. Njemu je uvijek teško nekome oduzeti život, a pogotovo ako tu osobu zna.

"U redu." Mirno sam rekao. "Imam plan."


I'm my enemy's neighborDonde viven las historias. Descúbrelo ahora