8# Party

428 14 0
                                    


Spustila sam se po stepenicama, glazba mi je probijala uši, disko kugla i šarena svjetla su letjela dnevnim boravkom... Prava mirna atmosfera. Totalno ono što meni, hatera na glasna mjesta, treba.

Aha da. Ako izdržim desetak minuta u ovom zoološkom vrtu bit ću ponosna na sebe.

"Ajme, ovo sam cijeli tjedan čekala!" Naya je viknula. "Idemo po pića." Probijale smo se kroz masu ljudi do kuhinje.

Ja sam čekala da se bacim u krevet. Ali ono, tko mene išta pita. Ipak ja živim u ovoj kući i donosim vlastite odluke kao što je... Odlazak u Australiju. Gdje još nisam bila.

Samo mi nije jasno kako se već stiglo toliko ljudi nakupiti. Pa brate, tek je devet sati. No, nema veze, idioti ne čekaju kasne sate da se skupe.

Kad smo stigle do kuhinje, vidjela sam da su tamo... Ah moj brat i ekipa koju sam planirala izbjeći. Kolike su bile šanse da njih sretnem ovdje..?

Landon se ljubio s nekom kurvom, a njegovi prijatelji su pili i smijali se.

"O Larisa!" Leonard me pozdravio. "Ipak si došla." Nasmiješio mi se.

"Nisam baš imala izbora..." Promrmljala sam osjećajući se neugodno jer su sad svi buljili u nas.

"Ljudi, ovo je moja sestra, Larisa." Leo me predstavio.

"Pozdrav." Kažem i probam što mi je Naya stavila u čašu. Neko sranje sigurno.

Odvratno. Ali trebat će mi puno toga ako želim preživjeti večeras.

"Ee, bok Larisa." Rekao mi je Alexander nasmiješeno. Skrenuo je pogled na Nayu. "I bok Naya." Malo je tiše, gotovo uplašeno, rekao.

"Bok." Naya je mrtvo ozbiljno gledala u njega. Da, nisu u dobrim odnosima.

Landon se nije skidao s one plavuše, a ostali nebitni prijatelj su se predstavili. Nisam zapamtila ništa od imena, ali nisu mi ni važna. Samo da se napijem kao čovjek.

"Dobro, idemo mi." Povukla sam Nayu prema izlazu iz kuhinje jer je tenzija između nje i Alexandera rasla. U lošem smislu.

"Što je to bilo?" Pitala sam ju kad smo sjele na fotelje u dnevnom boravku. Pošto imamo veliki dnevni boravak, u ovom djelu nije bilo toliko ljudi pa smo ih samo otjerale. Lagano.

"Taj mali je kreten." Rekla je dureći se.

"U redu, slušam." Uzdahnula sam i naslonila se na ruku.

"Budala od lika ne samo da mi namjerno, već dvije godine za redom sruši neki projekt, već, kao što sam rekla, maltretira ljude oko sebe. Kao da zna da mi brat ide u prvi razred, i svaki mrtvi dan ga vrijeđa. Već sam ga udarila par puta po oku, ali ne prestaje." Preokrenula je očima i pila svoje piće. Bila je vidno iznervirana i ljuta na Alexandera.

Ajme. Rekla mi je da on glumi facu po školi i da maltretira ljude i znala sam da postoje neke veće nesuglasice između njih. Ali ovakvo ponašanje je nedopustivo kad sam ja blizu.

"Prvo, hrabro od tebe što si mu se suprotstavila. Drugo, on je fakat idiot i treće, riješit ćemo ga. Vidjet ćeš, samo trebamo plan." Stavila sam šaku u dlan i zamislila se.

"Ti to ozbiljno?" Podigla je obrvu. "Riješiti jednog od najopasnijih dečkiju na školi? Onako, usput."

"Naravno." Slegnem ramenima. "Maltretira ti brata, a i tebe i nešto moramo učiniti po tom pitanju." Odlučno sam rekla i ustala. "Ali prije toga, trebamo se zabaviti."

"I ne razmišljati o problemima. Ne trebaš mi reći dvaput." Bacila je praznu plastičnu čašu na pod.
Podigla sam obrve gledajući kako se čaša kotrlja po tepihu. "Ups. Joj da, tvoja kuća." Udarila se po čelu. "Počisit ću to."

Nasmijala sam se i okrenula se iza sebe kad sam se udarila u nešto. Au. Tvrdo je. I visoko. Uhvatila sam se za nos i podigla glavu. Susrela sam se s plavim očima i tamno smeđom, gotovo crnom, kosom.

"Ah, opet ti." Preokrenem očima.

"Pozdrav skaterice." Nasmiješio mi se zavodnički Landon.

Izgleda baš slatko. Kao da je pobjegao iz prodavaonice slatkiša. Onih finih.

Ima li to smisla?

Ne.

I ja mislim.

"Da, skate mi je jača strana." Sarkastično odgovorim sjetivši se kako sam pala s njega. I sad osjećam bolove u kralješcima.

Ne znaš ni gjde su kralješci.

Je li bitno?

Da. Nažalost.

"Još se sjećam tog prizora, trebalo te snimati." Zanovijetao je Landon.

"Aha, bilo je božanstveno." Ravno odgovorim. "Ta graba kao da je bila stvorena za mene."

Ako ovako nastavi, trebat će mi više od čaše Jacka da izdržim s njim.

"Onda, jesi razmišljala o..-" krenuo je govoriti neke besmislice, ali prekinula sam ga.

"Čekaj stari." Uzela sam bocu pive nekom tipu koji je prošao kraj mene. Popila sam par gutljaja, točnije skoro cijelo piće i bila spremna suočiti se s Landonovom rečenicom. "Sad nastavi."

Ne mogu trijezna razgovarati s bilo kime tko je iritantan, a Landon mi se po prirodi čini baš takvim. Kad sam pijana, ili ću nekoga odbiti u onako oštrijem smislu, čemu se iskreno nadam u ovoj situaciji, ili ću smireno odgovarati bez udaranja sebe ili njega. Dakle, navijam za ovo prvo.

Mislim li da je ovo pogrešno? Da. Je li me briga? Oh, ne. Došla sam se zabaviti i to mi je jedini cilj ovu noć.


I'm my enemy's neighborWhere stories live. Discover now