Kahvaltıdan sonra Sasuke bulaşıkları yıkadı ve tekrar Kakashi'ye gitti. Hokage ofisine yürürken iş perspektiflerini düşündü. Gelecekte Anbu'ya katıldığını hayal edebiliyordu. Bu onun içindeki karanlığa uyacaktı.
"Anbu?" Kakashi, gözlerini Sasuke'nin gözlerine odaklarken kaşını kaldırdı. "Gelecekte değerlendireceğim. Şimdilik, gelecek hafta daha küçük görevlerle başlayacaksın ve daha zor görevlerle devam edebilirsin."
Sasuke omuzlarını silkti. "İyi." Sonuçta bu bir bakış açısıydı. "Ve eve gelince..."
"Bazı ev sahipleriyle konuştum." dedi Kakashi, "Ve şu anda çoğu kiracı olarak shinobi seçme konusunda biraz temkinliler. Barış sırasında çok fazla görev yok."
Sasuke bir süre ona baktı. Görev yok mu? Yani ninjalar artık güvenilir kiracılar olarak görülmüyordu? Buna inanabileceğinden emin değildi. Öte yandan, o birkaç yıldır gitmişti. Belki de Hokage haklıydı.
"Bir sivil olarak çalışabilirsin." dedi Kakashi sessizce, gözleriyle gülümseyerek.
"Hm." Sasuke gözlerini kıstı. "Tamam, şimdilik kalacağım." Evdeki ilk gecesi o kadar da kötü geçmemişti ve sabah da fena değildi. Kendi başına yeni bir daire arayabilirdi.
Kakashi'nin arsız gülümsemesi maskesiyle örtülüydü ama gözleri ona ihanet etti. "İyi. Kolun ne olacak? Değiştirmeyi yeniden düşündün mü?"
Sasuke koluna baktı. Sol kolunu özlemişti ve bir kolu yeterince güçlü olmasına rağmen iki kolu olması daha uygundu. "Onu istiyorum."
"Güzel. Tsunade ile konuşacağım. Aslında, kabul edersin diye bugün için şimdiden bir randevu ayarladım." Kakashi ona göz kırptı.
"Bugün?" Sasuke eski sensei'sine baktı. Kararları Hokage için tahmin edilebilir miydi?
"Shizune sana tüm detayları verecek." Kakashi masasındaki bazı dosyaları sıraladı. "Sohbet etmeye devam etmek isterdim ama çalışmam gerekiyor. Seni sonra ararım."
Shizune, Sasuke'nin yanına gitti ve ana detayları tartışmaya başladı. Kol değiştirmeyi tamamlamak için Sakura, Tsunade ve Hinata seçildi. Naruto yeni kolunu çoktan almıştı ve halinden memnundu. Sonuçta, Sakura ve Tsunade, Konoha'daki en iyi tıbbi ninjalardı. Hinata değerliydi çünkü Byakugan'ı ile hastaların vücutlarındaki çakra akımlarını görebiliyordu.
________________
Gerçek prosedür yarım gün sürdü. Sakura ve Tsunade harika bir iş çıkardılar. Ancak tüm sinirlerin ve hücrelerin birbirine bağlanması gerektiğinden bu zorlayıcı bir görevdi. Daha sonra Hinata, iyileşme sürecini ve çakra akışını izlemekle görevlendirildi.
Sakura ve Tsunade yeni koldaki kontrollerini tamamladıktan sonra mola vermek için ayrıldılar.
Sasuke ve Hinata muayene odasında oturuyorlardı. Yeni kolunu kontrol ediyordu.
"İşlem başarılıydı ve tüm çakra akışlarınızı yeniden etkinleştirebilirim. Buna alışmak biraz zaman alır, bu yüzden dikkatli olmaya çalışın." diye açıkladı Hinata ağrı toleransını kontrol etmek için yeni kolunu çimdiklerken. "Peki... yeni kolun nasıl hissettiriyor?"
"Hn." Sasuke bu kadar uzun süre hareketsiz kaldıktan sonra yorgun hissetti. Sohbet havasında değildi.
Hinata, Sasuke'ye baktı ve tepkisini anlamaya çalıştı. Sasuke'nin cevap verme şeklini komik buldu. Farklı türde 'Hn'leri vardı ve hangisinin olduğundan emin değildi. Belki onunla yaşayarak anlayacaktı. Sakura ve Naruto belli ki onun tuhaf gelenekleriyle nasıl başa çıkacaklarını öğrenmişlerdi. Biraz gülümsedi ve Sasuke ona şaşkın şaşkın baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanfictionSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.