Sonunda Sasuke ve Hinata her şey hakkında konuşmak için mutfakta duruyorlardı. İkisinin de morali bozuktu.
"Takım arkadaşlarına beni öldürmeye gitmeleri için ne söyledin?" Sasuke'nin Sharingan'ı hâlâ kırmızıydı ve öfkeyle dönüyordu.
Bir sonraki cümle gerçek dünyada garip olurdu, ama ninjaların insanüstü koku alma yeteneklerine sahip olabileceği shinobi dünyasındayız.
"Hiçbir şey. Kiba üzerimde senin kokusunu aldı." dedi Hinata sessizce.
"Hn." Öfkesi yavaş yavaş geçti.
"Karin'e bir şey mi oldu?" Hinata kaşlarını çatarak sordu.
Gözleri genişledi. "Hayır neden?"
"Bana yeni ısırık izleri gösterdi ve senin onu ısırdığını söyledi." diye fısıldadı hüzünle.
Sasuke birkaç saniye konuşamadı. "Kolunu bir kez ısırdım. Yıllar önceydi ve çakramı onarmak için iyileştirici bir jutsu içindi. Yeni taze ısırık izlerine gelince... Eh, bu kesinlikle Suigetsu'ydu." diye açıkladı.
Sonra ona baktı ve gülümsedi. "Yani kıskandın mı?"
Kızardı ve hafifçe başını salladı.
"Bu evde seninle yaşamamı istediğini söylediğinde ne demek istedin?" Hinata yere bakarak sordu.
Dakikalarca ona baktı.
"Naruto kadar yoğunsun." dedi sonunda. Elini tuttu ve kendine yaklaştırdı.
Gözlerinin derinliklerine baktı, hala sorularına cevap bulmaya çalışıyordu.
Bu sırada Sasuke duygularını kelimelere dökmek için elinden geleni yaptı. Ardından gelen, bir Uchiha Sasuke'den duyabileceğiniz en romantik şeydi.
"Senden nefret etmiyorum... ve burada... benimle yaşamanı istiyorum." diye tısladı dişlerinin arasından.
Yapabileceğinin en iyisi buydu.
Sözlerini düşündü ve sonra ona gülümsedi. "Yani... birlikte olmamızı mı istiyorsun?" ihtiyatla sordu.
Onayladı. Gözleri her zamankinden daha yumuşak görünüyordu.
"Çift olarak?" Hinata açıklığa kavuşturmak istedi.
Ciddi bir bakışla tekrar başını salladı.
Sonunda derin ve sevgi dolu bir öpücük verdiler. Bıraktıktan sonra, Hinata ona mutlu bir şekilde gülümsedi. Onu başarmışlardı. Bunun hakkında konuşmuşlardı.
"Yani, bugün senin hakkında başka bir şey öğrendim Hyuga Hinata." dedi Sasuke ciddi bir şekilde.
Hinata kaşını kaldırdı. Onu kızdırmak için genellikle tam adını kullanırdı.
"Sen sadece bir sapık değilsin. Ayrıca ısırmaya da meraklısın." Sasuke yüksek sesle güldü.
Hinata'nın kafası her zamanki gibi domates kırmızısıydı ve somurttu. Dayanamayıp ona sarıldı. O çok sevimliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanfictionSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.