🌑15🍙

270 17 8
                                    

Hinata ve Sasuke sabah eve geldiler. Tamamen ıslak ve yorgunlardı. Umarım, en azından arkadaşları iyi bir gece geçirmişlerdir. Yerdeki gül yapraklarının üzerinde tamamen bitkin yatan Sakura ve Naruto'yu görünce şaşırdılar. Sakura ve Naruto hala el ele tutuşuyordu. Aslında çok sevimliydi.

"Ne oldu?" Hinata fısıldadı.

"Gıda zehirlenmesi..." diye fısıldadı Sakura.

Hinata'nın gözleri büyüdü. "Ama tadına baktım ve güzeldi..." Bunu düşündü ve sonra Sasuke'ye baktı. "Yanlış tepsiyi çöp kutusuna mı attın?"

Sasuke yutkundu.

Yine de dört shinobi için unutulmaz bir gece olmuştu.

Bazı insanlar birlikte olmanın sadece güzel zamanları paylaşmaktan daha fazlası olduğunu söylüyorlardı.

_____________________

Dünkü felaket dışında, dört arkadaş için işler sorunsuz gidiyordu. Şu anda, dört shinobinin belirli bir sorunu veya endişesi yoktu. İki çift de durumlarından oldukça memnundu. Hep birlikte ya da ayrı ayrı takılıyor ve günlük yaşamlarına devam ediyorlardı.

Dört ninjanın tümü için, romantik ilişkilerle ilgili ilk deneyimleriydi. Naruto ve Sakura bir ay boyunca birlikteydiler, Hinata ve Sasuke bazı günler birlikteydiler. İki shinobi çifti oldukça farklıydı.

Naruto ve Sakura mükemmel konuşmacılardı. Güler yüzlü ve konuşkandılar. İkisi de dışa dönük ve gürültülüydü. Hinata ve Sasuke daha çok zıttı, sakin ve çekingendi. İçine kapanık ve düşünceliydiler.

Fiziksel temas söz konusu olduğunda, her iki çift de farklıydı. Doğal olarak, her çiftin kendi hızı vardır. Naruto ve Sakura ağırdan alıyorlardı. Hinata ve Sasuke tam tersiydi. Ve her çift bundan memnun olduğu sürece gayet iyiydi. Sorunlar genellikle insanlar karşılaştırmaya başladığında ortaya çıkar.

_____________________

Hinata, Sakura'ya Sasuke ile olan ilişkisi hakkında fikrini sormadan önce, Sakura kendi ilişkisindeki hızı düşünmedi bile. Sakura arkadaşlarının ne kadar uzakta olduğunu öğrendiğinde en kötü şeyi yapmaya başladı. Sakura, Naruto ile olan ilişkisini arkadaşlarının ilişkisiyle karşılaştırmaya başladı.

Endişelenmeye başladı.

Bu normal mi? Bir sorunumuz mu var? merak etti.

Neredeyse gece yarısını geçiyordu ve o Naruto'nun yanında yatıyordu. Güzel pembe saçlarını okşuyordu.

Ona baktı ve düşünceleri hakkında konuşmaya karar verdi. Önce ona Hinata ve Sasuke hakkında bildiği her şeyi anlattı. Pek bir şey bilmiyordu ama önemli değildi. Sadece bunun olduğu gerçeğiyle ilgiliydi.

Naruto kızardı, "Ne... Sasuke ve Hinata..?" Ayrıca sakin ve utangaç ev arkadaşlarının bu kadar hızlı olmasına da şaşırmıştı.

Genellikle iki shinobi bunun hakkında konuşurdu ama bu onlar için yeni bir bölgeydi. Bu sefer Sakura ve Naruto endişeleri hakkında konuşmadılar. Deneyimsiz ve güvensiz hissettiler. Ve karşılaştırma genellikle tüm sorunların köküydü.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin