Ertesi gün Naruto ve Sakura'nın bir başka aylık yıldönümüydü. Hinata'nın söz verdiği gibi, hazırlıklarda Sakura'ya yardım etmek için eve geldi. Sasuke Hokage ofisindeydi. Hinata eve girmeden önce bunu Byakugan'ıyla kontrol etmişti.
Sakura ve Hinata mutfakta duruyorlardı. Sakura onu gözlemlerken Hinata yemek pişiriyordu.
"Bugün nasılsın?" Sakura hevesle gülümsedi.
Hinata cevap vermedi ve sadece iç geçirdi. Bugün iyi bir ruh halinde değildi. Birini özlüyordu ve o mutfakta durmak ona onu hatırlatıyordu.
Tabii ki, Sakura'nın arkadaşlarını tekrar konuşturmak ve barıştırmak için bir planı vardı. Hinata gelir gelmez, sümüklüböceği Katsuyu ile Sasuke'nin hemen eve gelmesini emreden bir mesaj göndermişti.
Birkaç dakika sonra onu beklemek için mutfaktan çıktı. Tek sorun, Sasuke eve geldiğinde önceki günlere göre daha sinirli olmasıydı. O ve Hinata bir haftadan fazladır birbirlerini görmemişlerdi. Sakura onunla koridorda karşılaştı.
"Beni mi aradın?" Sakura'yı huysuz bir sesle selamladı.
Son birkaç gündür Hinata ile konuşmaya çalışmak ona çok fazla çaba ve zamana mal olmuştu. Bu, danışmanların ofisindeki işlerini halletmek için hâlâ fazla mesai yapması gerektiği anlamına geliyordu.
"Evet, şey..." Sakura onun aşırı huysuz ruh halinden rahatsız oldu ve ona fısıldadı, "Hinata mutfakta. Bu onunla konuşma şansın!"
Sakura planının işe yarayıp yaramayacağından artık emin değildi. Somurtkan bir Hinata ile birleşen sinirli bir Sasuke, uzlaşma için iyi bir reçete gibi görünmüyordu.
"Hn." Sasuke'nin "Hn"ı da kulağa pek iyimser gelmedi.
Sakura kaşını kaldırdı ve sakince emretti, "Dinle, bu senin barışma şansın. Ortalığı karıştırma! Unutma, Hokage'ye onu kovduran ölümcül bir mektup yazdın."
Sasuke şu an gerçekten sinirliydi.
"Biliyorsun, mektupta yazılan hiçbir şeyi inkar edemezdi." diye tısladı Sasuke, Sakura'ya.
Son cümlesi talihsiz bir şeydi çünkü aynı anda Hinata koridorda belirdi. Sakura'yı aramış ve Sasuke konuşmadan birkaç saniye önce mutfaktan çıkıp gitmişti. Sasuke'nin bunu söylediğini duyduğunda gözleri kısıldı. Kaşlarını çattı, arkasını döndü ve mutfağa geri döndü.
"Harika, Sasuke." Sakura avuç içini yüzüne geçirdi. İkisi de iç geçirdi.
Bu bir konuşma için harika bir başlangıç değildi.
_____________________
Sasuke, Hinata'yı mutfağa kadar takip etti. Kendi güvenliği için bu sefer Sharingan'ını etkinleştirdi. Onun nazik yumruklarıyla (yine) bayılacak havasında değildi. Mutfağa girdiğinde, Hinata ona soğuk bir bakış attı ve ona sırtını döndü. Onu umursamadan yemek yapmaya devam etti.Orada durup Hinata'ya baktı. Ne söyleyeceğinden ya da ne yapacağından emin değildi.
İkisi için de zordu. İkisi de bu durumdan kurtulmanın yollarını düşünüyordu. Yine ikisinin de morali bozuktu. Ciddi bir sohbet için mükemmel bir başlangıç noktasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanficSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.