🌑1🍙

1.2K 41 58
                                    

Ateş Ülkesinde güneş batıyordu. Sasuke, Konoha'daki Hokage ofisinin önünde duruyordu. Kefaret gezisinden yeni dönmüştü. Günahlarının kefaretini ödemeye çalıştıktan sonra Konoha'ya dönme zamanı gelmişti. Şimdi dinlenmek için zamana ihtiyacı varmış gibi hissediyordu. Başı ağırlaşmış, kıyafetleri yıpranmış, gözleri yorgun hissediyordu. Gerçek bir eve, dönecek bir yere sahip olmayı özlemişti. Bunca yıldan sonra Konoha onun için yine o yer olabilir mi? Sasuke bilmiyordu ama bir süre seyahat ettikten sonra öğrenmek istedi.

Ofisin önünde durmak bir şekilde onu biraz gerginleştirdi.

Belki çok erkendir? düşündü. Bu düşüncesini bitiremeden ofis kapısı açıldı. Naruto ofisten fırladı, ona sarıldı ve onu ofise çekti.

"Sasuke! Geri döndün. Çok mutlu oldum." Naruto dişlerini göstererek güldü. "Neye karar verildiğine inanamayacaksın."

Sasuke sinirle gözlerini devirdi ve Naruto'nun sarılmasından kurtuldu. Kakashi'nin gözleri Sasuke'yi bulduğunda, maskesinin ardından gülümsedi.

"Hoş geldin Sasuke, geri dönmene sevindik." Kakashi onu sıcak bir şekilde karşıladı.

Sasuke başını yavaşça salladı, yüzü boştu. Gerçekten ne diyeceğini ya da nasıl hissedeceğini bilmiyordu. Bunca yıldan sonra geri dönmek garip bir durumdu.

Kakashi'nin ahşap masasındaki kağıt yığınları, Sasuke ile eski sensei arasında bir sınır görevi görüyordu. Kakashi masasının arkasında oturuyordu ve asistanı Shizune yanında duruyordu. Ancak şimdi Sasuke, Naruto'nun yanında duran Hinata Hyuga'yı fark etti. Parlak gözleri Hokage'ye ve onun açıklayacağı şeye odaklanmıştı.

"Artık geri döndüğüne göre, seni Konoha'ya yeniden entegre etmenin bir yolunu bulmalıyız," diye başladı Kakashi ve gözleri Sasuke'nin gözlerine odaklandı. "Yaşayacak bir yere ve bir işe ihtiyacın olacak. İlk sorunu çözmek için Naruto, Sakura ve Hinata ile bir eve taşınmana karar verdik."

Şimdi Sasuke'nin gözleri dehşetle açıldı. Beklediği bu değildi. "Dairemi paylaşmak istemiyorum. Kendi başıma daha iyiyim." diye öfkeyle itiraz etti. Solgun yüzünde bir kaş çatma belirdi.

Kakashi, "Tek başına yaşamaya alıştığını biliyoruz. Ancak arkadaşlarınla yaşamanın senin için daha kolay olabileceğine karar verdik." dedi Kakashi, küçük gülümsemesi maskesiyle kapatılmıştı.

"Arkadaşlarım? Peki ya o?" Sasuke, biraz kıpırdanmaya başlayan Hinata'yı işaret etti. Sesi sakindi ama gözleri onaylamadığını gösteriyordu.

"Şey, Hinata özel bir durum. Kişisel nedenlerle Hyuga yerleşkesinden ayrılmak istedi. Hiashi Hyuga onun güvenliğinden endişe duyduğundan, Konoha'nın en güçlü shinobileriyle yaşamasının mükemmel bir çözüm olacağına karar verdik. "

Kakashi'ye genişçe gülümseyen Naruto, başıyla onayladı. Ancak Hinata pek mutlu görünmüyordu. Yumruklarını arkasında sıkarken gözleri kısılmıştı.

"...ama onun kendi başına yetenekli bir kunoichi olduğunun fazlasıyla farkında olduğum için, hiçbirinizin onu korumaya ihtiyacı olmayacak. Bu daha çok resmi bir çözüm." Kakashi derin derin düşündü ve Hinata'ya göz kırptı. Bir an için Hinata, Hokage'ye ışınlandı ve ona kısa bir selam verdi.

Naruto arkadaşına dönerek, "Ah, hadi, Sasuke, bu çok eğlenceli olacak" diye bağırdı. Eli Sasuke'nin sırtını okşadı.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin