Sabah Sasuke aşağı indi, Naruto ve Hinata'nın Kakashi ile kahvaltı yaptığını gördü. Hinata, Mirai'yi kucağına aldı. Naruto sırıtarak Mirai'nin başını okşuyordu. Herkesi selamlamak için Sasuke her zamanki gibi başını salladı. Hinata onu selamlamak için Sasuke'ye gülümsedi. Masaya oturdu ve yiyecek bir şeyler almaya başladı.
"Seni buraya getiren nedir, Kakashi?" Sasuke kaşını kaldırdı.
"Sadece evinizde her şeyin nasıl gittiğini görmek istedim. Sonunda, eski öğrencilerimi ziyaret etmek için Hokage ofisinden biraz zaman ayırabildim." Kakashi'nin gözleri yorgun görünüyordu.
"Peki sen ne yapıyorsun?" diye sordu Kakashi.
"Hn." Sasuke omuzlarını silkti, eski senseisini yakından izledi. Kakashi'nin hikayesine inanmadı.
Hinata ayağa kalktı ve yavaşça Mirai ile bahçeye yürüdü.
"Aslında evin bu kadar derli toplu olması beni etkiledi." Kakashi maskesinin ardından kıkırdadı. "Evi hemen çöpe atacağını düşünmüştüm."
"Eğer Hinata ve ben burada yaşamasaydık, şimdi yanan bir dağınıklık yığınının üzerinde oturuyor olurdun." diye mırıldandı Sasuke.
Naruto ensesini okşayarak utangaç bir gülümsemeyle güldü. O ve Kakashi, Hinata'nın Mirai'ye koileri göstermek için gölete gittiği bahçeye baktılar.
"Hinata'nın, feodal lordun oğlunu kaçıranlarla bağlantılı grup tarafından hedef alındığını varsayıyoruz." dedi Kakashi aniden, "Örnek oluşturmak için intikam almak istiyorlar olabilir."
Sasuke ve Naruto birbirine endişeli bir bakış attı. Açıkçası, Hokage'nin sadece yaşam durumlarını kontrol etmek için evlerine gelecek zamanı yoktu.
"Kiba ve Shino dün rutin bir takip görevi sırasında saldırıya uğradı. İkisi de iyiler ama sıradaki Hinata olabilir. Yaralarından henüz tam olarak iyileşmedi, bu yüzden ikinizin ona dikkat etmenizi istiyorum. o evdeyken."
Naruto ve Sasuke başlarını salladılar.
"Düşmanlar, çocuk için kurtarma görevini yapmak üzere hangi shinobilerin atandığını nasıl bilebilirler?" diye sordu Sasuke.
"Bu gerçekten harika bir soru. Ofiste bir köstebek olabilir." Kakashi endişeli görünüyordu. "Bu yüzden seninle burada konuşmak istedim. O yüzden lütfen gözlerini açık tut."
_____________________
Kakashi ve Naruto Hokage ofisine gittiler. Hinata'nın çalışmaya devam etmesine henüz izin verilmedi, bu yüzden iyileşmesi için bir günü daha vardı. Hala Mirai ile oynuyordu. Sasuke ona doğru yürüdü.
"Bugün için planların neler?" Sasuke ona sordu.
"Kiba'yı ziyaret edeceğiz. Akamaru'yu seviyor." Hinata, Mirai'yi havaya kaldırdı ve tekrar yakaladı. Bu oyun Mirai'yi parlak bir şekilde güldürdü.
"Onu Kiba'ya götürmene yardım edeceğim," diye önerdi.
"Ah... zahmet etmene gerek yok."
"Nasıl olsa oradan geçeceğim.," diye açıkladı.
Birlikte Kiba'nın evine yürüdüler. Hinata, Mirai'yi omuzlarında taşıyordu. Mirai her şeyi izliyor ve gülüyordu. Oldukça mutlu bir bebekti. Sasuke çantalarını taşıyarak yanlarında yürüdü. Yolda yürürken Suigetsu'ya rastladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanficSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.