🌑16🍙

278 22 2
                                    

Sakura birkaç dakika sonra eve geldi, Sasuke ve Naruto'yu sparlarının ortasında buldu. Tam o anda, Sasuke bir Chidori oluşturuyordu ve Naruto Rasengan'ını oluşturuyordu. İkisi her şeyi yıkmaya hazırdı. Sakura hemen dışarı fırladı, ikisinin arasına atladı ve her birine bir vuruş yaptı. Onları anında ayırdı ve ikisi de yere çarptı.

"Ne yapıyorsunuz lan?" Sakura onlara öfkeyle bağırdı.

İkisi de Sakura'nın vurduğu göğüslerini ovuşturuyorlardı. Birkaç saniye rahatsız edici bir sessizlik oldu.

"O başlattı!" İkisi aynı anda bağırdı.

Onlara baktı ve tekrar vurmayı düşündü,

Kimse bu iki adamın 20 yaşından büyük olduğuna inanamaz!

Birkaç dakika geçti. Sasuke ve Naruto biraz sakinleştiler. Neyse ki bahçe ve ev hala ayaktaydı. Bunu huzurlu bir sessizlik izledi.

"Hinata nerede?" Bir süre sonra Sasuke Sakura'ya sordu. İşten dönmesini beklemişti. Birlikte çay içtikleri akşamdı.

"O burada değil mi? Şimdiye kadar evde olması gerekir. Garip. Bugün erken çıktı." dedi Sakura ve üstünü değiştirmek için yukarı odasına çıktı. Hinata'nın notunu masanın üzerinde buldu. Üzerini değiştirdikten sonra, Sakura tekrar aşağı indi.

Sasuke ve Naruto şimdi oturma odasında oturuyorlardı ve yaralarına buz tutuyorlardı. Her nasılsa yaralarını yalayan iki köpek yavrusu gibi görünüyorlardı.

"Görünüşe göre bu gece Shino'da kalacak." Sakura kaşını kaldırdı. Sasuke'ye "Yine ortalığı mı karıştırdın? " diye sordu.

Sasuke başını salladı ve kafası karıştı. "Neden oraya gitsin ki?"

Sakura omuzlarını silkti. "Hiçbir fikrim yok. Ino'yla bir şeyler içeceğim. Bir daha kavga etmeyi aklınızdan bile geçirmeyin, siz iki salak. Hoşçakalın." Naruto'nun başına küçük bir öpücük kondurdu.

O gittikten sonra Naruto tereddütle Sasuke'ye baktı.

Sasuke, dövüşlerini neyin başlattığını düşünüyordu. Aniden, Naruto'ya sessizce, "Doğal olarak gelecek." dedi.

Naruto ona kocaman gözlerle baktı ve başını salladı. Bu tam olarak duyması gereken tavsiyeydi. Daha fazla söze gerek yoktu. Her iki arkadaş da rahatladı ve gülerek ve birbirleriyle alay ederek birlikte oturdular.

Bir süre sonra Sasuke, Hinata'yı almaya karar verdi. Evden çıktı ve Aburame yerleşkesine doğru yürüdü.

_____________________

Sakura, Ino ile çiçekçi dükkanında buluştu. İkisi de birer içki aldılar ve keyfini çıkarmak için Ino'nun terasına oturdular.

"Naruto'nun beni çekici bulmadığını mı düşünüyorsun?" Sakura bir kez daha sordu.

"Aptal olma. Senin kocaman alnını seven tek kişi o." Ino güldü ve ekledi, "Sadece Naruto'nun çok yoğun olduğunu düşünüyorum. Belki de ilk adımı senin yapman gerekiyor."

Sakura yutkundu ve ağır bir şekilde kızardı.

Ben? Sakura düşündü.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin