🌑19🍙

246 13 0
                                    

Ertesi sabah hava bulutlu ama ılıktı ve havada yapışkan bir his vardı. Evi rahatsız edici bir gerilim dolduruyordu. Kahvaltı yoktu, ama üç shnobi birlikte masaya oturdu. Sasuke'nin ruh hali her zamanki gibi keyifli değildi. Hinata dün gece Sasuke'ye özür dileme ya da durumu açıklama fırsatı vermeden evden çıkmıştı.

"Onunla konuşman gerek." dedi Sakura, Sasuke'ye.

Sasuke, kaşlarını çattığını görünce başını salladı. Pis bir ruh hali içindeydi. Hinata ile birlikte olmak onu daha yumuşak bir insana dönüştürmüştü, şimdi ise çoktan sinirli ve soğuk Sasuke'ye geri dönüyordu. Sakura onun yüz ifadesini gözlemledi ve bu onu endişelendirdi.

"Eminim yakında seni affedecektir." Naruto onu cesaretlendirmek için Sasuke'nin omzunu okşuyordu.

Sasuke kasvetli bir şekilde baktı ve Naruto sıcak bir şekilde sırıttı. Kişilikleri arasındaki zıtlık bu sabah hiç olmadığı kadar belirgindi. Naruto onu şakacı bir şekilde dürterek onunla alay etti ve Sasuke her seferinde Naruto'nun parmağını tokatladı. İki olası arkadaşı gözlemleyen Sakura, gülümsemeden edemedi. Sasuke'nin bunu asla kabul etmeyeceğini biliyordu ama arkadaşlarının yanında olmasından memnundu. Naruto Hokage ofisine gitti. Sakura ve Sasuke masada oturmaya devam ettiler.

İç çekerek, Sakura konuyu değiştirdi. "Naruto son zamanlarda gerçekten yıpranmış görünüyor. Onu zar zor görüyorum. Çok fazla çalışıyor."

Sasuke kaşını kaldırdı. "Bir gün Hokage olacak. En azından köyde kalacak. Seni on yıl boyunca yalnız bırakacak  biri gibi değil."

"Ne demeye çalışıyorsun?" Sakura ona sinirli bir bakış fırlattı.

Sasuke omuzlarını silkti ve mırıldandı, "Eminim bu konuda bir şeyler yapabilir."

Sakura bunu düşündü ve başını salladı. Onun kederli yüz ifadesini gören Sasuke uzandı ve alnını dürttü. Ne demek istediğini anlayarak ona gülümsedi. Bu onun desteğini gösterme şekliydi. Sonuçta hepsi bir aileydi.

_____________________

Sasuke'nin Hinata ile konuşması gerektiği açıktı ama bu onun beklediğinden daha zor olacaktı.

Genellikle Hinata, Byakugan'ını evlerde kullanmaz çünkü klanının vatandaşların mahremiyeti adına buna karşı bir kuralı vardı. Ama bu sefer umursamadı. Onu görmek istemiyordu. Böylece onun yolundan çıkmayı başardı. Byakugan'ın geniş menzili bunu mümkün kıldı.

Sasuke gölge klonları göndermeye bile çalıştı ama bu yardımcı olmadı. Naruto'nun yapabileceği kadar çok üretemezdi. Hinata ondan her zaman bir adım öndeydi. Günlerce köyde onu kovaladı.

Sinir bozucu göz güçleriyle garip kadın! Birbiriyle uyuşmayan iki gözü olan shinobi düşündü. Onun aptal dōjutsu'sundan nefret etmeye başladı. Başkaları da onun hakkında böyle mi düşünüyordu?

Birkaç gün geçtikten sonra, Sasuke giderek daha fazla hüsrana uğradı. Onu hala yakalayamamıştı. Sonsuza kadar böyle mi devam edecekti? Hinata'yı ve onun tuhaf gözlerini özlemişti. Onunla vakit geçirmeyi özlemişti. Bir daha karşılaşacaklarına dair umudunu kaybetmeye başladı.

_____________________

Hinata bir gün onunla yüzleşmesi gerektiğini biliyordu. Sonuçta aynı arkadaşları vardı ve aynı köyde yaşıyorlardı. Byakugan'ını her zaman kullanmak onu zorluyordu. Öfkesi biraz yatıştıktan sonra, ondan sonsuza kadar kaçamayacağını kabul etti. Son karşılaşmaları hakkında çok düşünen Hinata, onu bayılttığı için kendini kötü hissetti. Elbette, birini uyutmak gibiydi ama bu adil bir şey değildi. Böyle bir şey yapmak ona hiç yakışmamıştı. Kendinden utanıyordu. Henüz başka bir yere taşınmamıştı. Bunun yerine, Kiba'da, Shino'da ve Kurenai'de uyumak arasında gidip geldi.

Feels Like Home To Me  | SasuHina|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin