Hinata öğleden sonra hastanedeki işi için ayrıldı. Geri döndüğünde saat gece yarısını geçmişti ve Sasuke çoktan odasındaydı. Kapalı oda kapısının önünde durdu ve ne yapacağını bilmiyordu. Odasına mı girmeli yoksa kendi odasına mı gitmeli?
Hinata, Sasuke'nin genel algısını ve kadınlar onu aşklarıyla boğmaya çalıştığında ne kadar sinirlendiğini düşündü.
Odasına gitsem onu rahatsız eder miydim?
Hatta benimle birlikte olmak istiyor mu?
Dün gece sadece fiziksel miydi?
Bütün bu düşünceler kafasında dönüp duruyordu. Ayrıca Hinata, Konoha'daki en kendine güvenen kunoichi değildi. Bu her şeyi daha da zorlaştırıyordu. Zihinsel olarak tüm güvensizliklerini yaşarken tüm cesaretini kaybetti. İçini çekti, Sasuke'nin odasından uzaklaştı ve kendi odasına gitti.
Bu arada, Sasuke uyumuyordu, odasında sımsıkı oturuyordu ve Hinata'nın girmesini bekledi. Odasının kapısının kapandığını duyunca o da içini çekti.
Dün için pişman mı? diye düşündü ve hayal kırıklığına uğradı. Belki geri adım atıyor.
Onunla olmak kolay olmayacaktı. Naruto'nun aksine, Konoha'daki en popüler shinobi değildi. Tam tersine, karanlık geçmişi nedeniyle birkaç köylü hala ona kin besliyordu. Bazıları ona hâlâ hain muamelesi yapıyordu.
Duygular hakkında konuşmak onun gücü değildi. Genellikle duygularıyla ilgili sorunları şiddet veya bilgisizlikle çözmeye çalışırdı. Böyle bir durumda ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu. Sabah söyleyeceklerini düşündü.
_____________________
Ertesi sabah kahvaltıya indiğinde, Sakura ve Naruto Suna'dan çoktan dönmüşlerdi ve şimdi Hinata ile masada oturuyorlardı. Şimdi konuşmak tamamiyle söz konusu değildi. Çok korkmuşlardı. Bu onların arkadaşlığını da mahveder miydi?
Hinata, Sasuke'yi selamlamak için başını salladı. Sasuke, geri başını salladı.
Sakura ve Naruto, Suna'ya yaptıkları gezi ve misafirhane hakkında konuşuyorlardı.
"...gerçekten harika bir havuz. Keşke bizim de burada olsa." Naruto sırıttı. Sakura sevgiyle başını okşadı ve mutlu bir şekilde gülümsedi.
Yine Hinata ve Sasuke, ikisi de dalgın dalgın başlarını salladılar.
İyi gitmiyordu.
Sasuke, işten sonra akşam için Hinata ile konuşma planlarını erteledi.
"Bu gece evimizde birkaç arkadaşımız olacak. Sasuke, eve giderken eski ekibinle tanıştık ve onları da davet ettik." dedi Sakura.
"Hn."
Hiç iyi gitmiyordu.
_____________________
Kahvaltıdan sonra Hinata ve Sakura hastaneye yürüyorlardı. Hinata'nın bir kez daha Sakura'nın tavsiyesine ihtiyacı vardı.
"Tam olarak ne oldu?" diye sordu Sakura. İkisinin sonunda bir araya gelmesinden ve biraz daha ayrıntıya ihtiyaç duymasından heyecan duyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
Fiksi PenggemarSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.