Yaz olmasına rağmen, son birkaç gündür hava rüzgarlı ve soğuktu. Hinata için yılın zor bir zamanıydı. Neji'nin doğum gününe yakın bir zamandı. Sasuke, Hinata'nın ruh halinin değiştiğini gözlemledi. Her zamankinden daha sakindi. Çoğu zaman, onun düşüncelerinde kaybolduğunu ya da saklandığını ve ağladığını gösteren kırmızı gözlerle gördü. Zaman geçtikçe daha iyi olacağını umuyordu. Yardım etmeye çalıştı ama bu sefer her zamankinden daha zor görünüyordu.
Bir akşam Sasuke geç saate kadar çalışıyordu. Gece yarısı eve geldiğinde, evde olması gerektiğini bilmesine rağmen Hinata'yı bulamadı. Köyün içinden koşarken, onu Neji'nin mezarında uyurken buldu, bu çok rahatsız edici bir resimdi. Onu kucağında eve taşırken, yaralarının hiç iyileşmemiş olmasından endişe duydu. Sabah bunun hakkında konuştular, ama o sadece özür diledi ve bir daha asla olmayacağına söz verdi. Sasuke kendini çaresiz hissetti.
_____________________
Birkaç hafta sonra Sasuke, Naruto ile danışmanların ofisinde oturuyordu. Her iki shinobi de evrakları üzerinde çalışıyordu.
Aniden, Sai ofislerine girdi. "Peki Sasuke, sen de Anbu'ya katılacak mısın?"
"Hayır." Sasuke, Sai'ye bakmak için kafasını yaptığı işten kaldırdı. "Neden soruyorsun?"
"Oh, yapacağını düşünmüştüm çünkü Hinata katıldı."
Sasuke'nin gözleri büyüdü ve sonra kaşlarını çattı. Hinata katıldı mı?
Naruto da endişeli görünerek kafasını evrak işlerinden kaldırdı. "Anbu? Hinata?"
"Bilmiyor muydun?" diye sordu Sai, rahatsız görünüyordu. "Üzgünüm. Bu gizli ve ikinizin zaten bileceğinizi düşündüm."
Sasuke dişlerini gıcırdattı. Anbu için planlarından vazgeçtiğini düşünmüştü.
Naruto, Sasuke'ye endişeli bir bakış attı. Sasuke sert bir bakış attı. Her iki arkadaş da bunun kötü haber olduğunu biliyordu.
_____________________
Sakura köyün içinden geçerken neredeyse gece yarısıydı. Hokage binasına girdi ve Naruto'yu ofisinde buldu. Naruto yine fazla mesai yapıyordu. Son haftalarda birbirlerini neredeyse hiç görmemişlerdi. Naruto çoğu zaman ofiste uyumuştu. Durum onu endişelendiriyordu.
Masasının arkasında oturuyordu ve ofise girdiğinde ışınlandı. "Merhaba Sakura!" Naruto'nun gözleri yorgun ve bitkin görünüyordu.
"Naruto, hala buradasın. Neden sürekli fazla mesai yapman gerekiyor?"
"Hokage eğitimim nedeniyle birçok ek görevim var."
"Tamam, ama neden ofiste uyumaya ihtiyacın var?"
"Bazen burada uyuya kalıyorum. Şu anda gerçekten çok fazla uykum var."
"Hmmm... ama seni evde özlüyorum." Sakura ona sıcak bir şekilde gülümsedi.
Naruto kızardı. "Haklısın. Sadece... Hokage olmak her zaman hayalimdi ve şimdi bunun için eğitiliyorum. Kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
Fiksi PenggemarSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.