Yeni eve taşınma partisinin ertesi sabahıydı. Sakura hafif bir baş ağrısıyla uyandı. Hala Naruto'nun sıcak sırtına rahatça sokuluyordu. İkisi de terasta yatıyorlardı ve güneş ışınları başlarına düşüyordu.
Birkaç dakika geçti, Sakura kalkmadan önce bir süre sıcaklığın tadını çıkardı. Bu Naruto'yu da uyandırdı. Ona baktı ve masum gülümsemesiyle gülümsedi. Naruto'nun kişiliği buydu: sıcak ve canlı. Her odayı veya durumu aydınlatabilirdi. Parlak gülümsemesi Sakura'nın ruh halini anında aydınlattı. Dayanamayıp gülümseyerek karşılık verdi.
Terastan kalktılar ve eve geri döndüler. Oturma odasında diğer iki ev arkadaşını buldular. Manzara tanıdık değildi.
Sasuke ve Hinata hala başları birbirine yaslanmış uyuyorlardı. Koyu renk saçları iç içe geçmişti ve çok huzurlu görünüyorlardı. Naruto ve Sakura yaklaştı. Şeytani bir şekilde kıkırdayarak arkadaşlarına baktılar.
Aniden, Sasuke'nin ninja içgüdüsü tekmelemeye başladı ve gözlerini hemen açmasına neden oldu. Naruto ve Sakura'ya baktı. İkisinin de aptal yüzlerinde neredeyse şeytani bir sırıtış vardı. Sasuke'nin tarafı sıcaktı. Arkadaşlarının ifadelerini gerçekten okuyamadı ve bir şekilde bildiklerinden farklıydı. Yavaşça yanına baktığında, ona yaslanmış uyuyan bir Hinata fark etti.
"Ne oluyor be?" Sasuke ayağa fırladı.
Hinata yavaşça gözlerini açtı. "Mh?"
Sasuke çeşitli duygular yaşadı, ancak ana politikası ne zaman sinirlense saldırmaktı ve sinirliydi. Ne olduğunu ve neden Hyuga'ya bu kadar yakın uyandığını açıklayamıyordu. Kendini savunmasız ve kızgın hissetti.
Hâlâ uykulu ve kafası karışık olan Hinata ona baktı.
"Sakın bana dokunmaya cüret etme Hyuga!" Sasuke neredeyse tükürecekti. Arkadaşları endişeli görünüyordu ve Hinata şok olmuş görünüyordu. Sasuke ona baktı ve gözlerindeki acılı ifadeyi gördü. Suçluluk dalgası onu ele geçirmeden önce, yukarı odasına fırladı.
Üç ev arkadaşı onun odadan çıkışını izledi.
"Ne...? Sasuke, geri dön." Naruto tüm bu yaygaranın ne hakkında olduğunu anlamadı.
Hinata tepkisinden dolayı kendini kötü hissederek derin bir iç çekti. Gözleri yere odaklandı. Bilinçsizce yapmış olsa bile, dün gece onun sınırını aşmak istememişti.
Üç ev arkadaşı sessizce hiçbir şey olmamış gibi devam etmeyi kabul etti. Sasuke, duygusal olarak en istikrarlı adam olarak bilinmiyordu. Naruto evi temizlemeye başladı. Sakura ona yardım etti ve Hinata kahvaltı için biraz okonomiyaki hazırlamak için mutfağa gitti.
________________
Bu sırada Sasuke odasında bir aşağı bir yukarı volta atıyordu. Dün gece kendini neredeyse ev arkadaşına sarılmış halde bulduğunda ne olmuştu?
Sebebi bu olsa gerek!
Başka bir aptal hayranın yanına yapışıp onu takip etmesini istemiyordu. Sadece biraz huzur istiyordu! Çok sinirliydi.
Sıcaklık neredeyse... iyi hissettirdi ?
Sebebi de bu olsa gerek!
Hinata'nın ifadesini düşündü ve dişlerini gıcırdattı.
Lanet olsun. Gereksiz yere çok kaba davranmıştı. Neden onun duygularını düşünüyordu ki? Kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feels Like Home To Me | SasuHina|
FanficSasuke, Konoha'ya geri döndüğünde Hokage'nin emri ile Hinata, Sakura ve Naruto'yla birlikte yaşamaya başlar. Kitabın asıl sahibi 'Sommernacht' AO3 sitesinden yazara ve kitaplarına ulaşabilirsiniz.